Hi,
Ikzelf heb nooit structurele problemen gehad met onscherpe foto's tijdens het gebruik van de EF100-400 lens, behalve de incidentele plaat die niet geheel scherp is/was..
Ben heel benieuwd naar de tips/trics die gisteren zijn uitgewisseld. Ben heel benieuwd te horen hoe je een USM motor kunt afstellen. Wist niet eens dat dat kon?!
Carlo
Het Canon 100-400 f4.5-5.6L IS USM tips and tricks topic
Forum rules
- Joris van Boven
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Ik druk de ontspanknop tijdens het focussen ook pulserend, want ik ben erachter gekomen dat wanneer je dit niet doet bij deze lens en een vliegtuig volgt hij dan nogal eens een keer onscherp kan worden afgedrukt. Door te pulseren bij het focussen is dat probleem voor mij de wereld uit. Mijn foto's zijn tot nu toe bijna allemaal haarscherp op eens een keer een enkele na, maar dat heeft iedere fotograaf wel eens. Als er meer zaken zijn die ik kan leren over deze lens hoor ik dat graag
- dinovandoorn
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: dinovandoorn
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O
hier staat al wat....,dinovandoorn wrote:Ik zou graag ook wel eens wat voorbeelden van deze lens willen zien met wat Exif info erbij ! ( mm's, sluitertijd, diafragma enz. )
Groet,
Dino
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=31153" onclick="window.open(this.href);return false;
WH64
___│ØoØ│___
Some things up!
___│ØoØ│___
Some things up!