Spottersplekken rond Schiphol,de veranderingen en toekomst
Moderator: gatso76
Forum rules
- Harry Spotter
- Scramble Senior
Volgens dat filmpje is de nieuwe plek aan de Polderbaan volgende maand klaar. Ik heb nog geen werkzaamheden gezien. Waar gaat dat ding toch komen? Aan de Vijfhuizenkant een stukje asfalt/parkeerterrein uitrollen, of aan de Lijnden kant (zou beter zijn) een stukje asfalt uitrollen (waar die boer altijd loopt te zeiken)?
Het fietspad van begin tot eind 10 x zo breed maken met zwart asfalt met aan de weilandkant een paar strepen die de parkeerplaatsen aangeven.Harry Spotter wrote:Aan de Vijfhuizenkant een stukje asfalt/parkeerterrein uitrollen, of aan de Lijnden kant (zou beter zijn) een stukje asfalt uitrollen (waar die boer altijd loopt te zeiken)?
Meteen het wild parkeren aangepakt en 2 kilometer parkeerplaatsen(900 stuks)
Meteen ook een voetpad maken aan het begin van de baan zodat je op het draaipunt kan staan.
Groet Ton
De man heeft wel gelijk, dat het egoistisch lijkt van schiphol, en hoe ze het standpunt van de spotters bekijkt.
Hoelang weten ze het al, dat de Kaagbaan spotplaats weggaat? LANG, en waarom zo laat kijken voor een vervang plaats.
Doch vin ik, dat schiphol moet kijken voor een plaats aan de Kaagbaan, 1 van de meest gebruikte banen...
Hoelang weten ze het al, dat de Kaagbaan spotplaats weggaat? LANG, en waarom zo laat kijken voor een vervang plaats.
Doch vin ik, dat schiphol moet kijken voor een plaats aan de Kaagbaan, 1 van de meest gebruikte banen...
Zeker al 5 jaar dat het bekent is dat de deze plek zou gaan verdwijnen.Mathy777 wrote:De man heeft wel gelijk, dat het egoistisch lijkt van schiphol, en hoe ze het standpunt van de spotters bekijkt.
Hebben dus zeker de kans laten liggen om iets anders nu al klaar te hebben.
Hopelijk sluiten ze het niet eerder af totdat de opvolger klaar is , anders krijg je een grote choas.
zelfs op drukke zondagen is het al een gekkenhuis in rozenburg.
Been spotting alongside the Kaagbaan yesterday, and spoke to someone that said he works at AMS.
According to him the Kaagbaan spot won't close until construction starts in 2008. So that at least for the rest of this year the Kaagbaan spot will remain open. The snack-cars will leave earlier though. They have been told to leave already so that if any of them wanted to file a complaint, that Schiphol would have sufficient time to deal with the issue without delaying the construction.
If it's true? I don't know, hope so!
According to him the Kaagbaan spot won't close until construction starts in 2008. So that at least for the rest of this year the Kaagbaan spot will remain open. The snack-cars will leave earlier though. They have been told to leave already so that if any of them wanted to file a complaint, that Schiphol would have sufficient time to deal with the issue without delaying the construction.
If it's true? I don't know, hope so!
I have been to the place today. It was cramped. I had problems finding a free parking place for my car and at the fence there were all kids and things which are not related to spotting.
Also the corner at the Martinair Cargo terminal was cramped, no parking position.
Why are the closing it if there are so many people coming to watch the airplanes coming over???
Also the corner at the Martinair Cargo terminal was cramped, no parking position.
Why are the closing it if there are so many people coming to watch the airplanes coming over???
tsja wie groot is heeft macht.Mathy777 wrote:Dank u ten thije.
Ok, hoeveel datums hebben we al : mei, maart, februari, begin 2008, vandaag, ...
Veel te veel En de juiste datum is ??? Alleen schiphol weet dit antwoord
het gaat alleen maar om de euries en aan spotterplaatsen zal te weinig aan te verdienen vallen , dus zo min mogelijke investeringen daarin.
Maar zo als zo vaak in de luchtvaart, Eerst afwachten en dan zien ze wel hoe het gaat lopen.
Te weinig op? hoeveel mensen reizen niet met vliegtuigen gewoon om te spotten?rondeboer wrote:tsja wie groot is heeft macht.Mathy777 wrote:Dank u ten thije.
Ok, hoeveel datums hebben we al : mei, maart, februari, begin 2008, vandaag, ...
Veel te veel En de juiste datum is ??? Alleen schiphol weet dit antwoord
het gaat alleen maar om de euries en aan spotterplaatsen zal te weinig aan te verdienen vallen , dus zo min mogelijke investeringen daarin.
Maar zo als zo vaak in de luchtvaart, Eerst afwachten en dan zien ze wel hoe het gaat lopen.
Heb toch ook al paar keer in Fokkers van KLM gezeten opweg naar AMS, voor te spotten dus...
Wait and see zullen we maar zeggen zeker, net zoals rondeboer
-
- Scramble Rookie
Schiphol verdient niks aan die spottersplaats. Het moet immers onderhouden worden en ook dagelijk schoongemaakt worden.
Schiphol investeerd in de toekomst door de uitbreiding van de vracht arealen. Met het overblijven van het panorama terras en de spottersplaats bij baan 27 mogen wij naar mijn mening niet klagen.
Ik geef Schiphol groot gelijk.
Schiphol investeerd in de toekomst door de uitbreiding van de vracht arealen. Met het overblijven van het panorama terras en de spottersplaats bij baan 27 mogen wij naar mijn mening niet klagen.
Ik geef Schiphol groot gelijk.
As said earlier in the topic, they are closing it to make way for more cargo ramps and hangars. It has got nothing to do with it not being popular or something. Actually, the fact that it is so popular probably ensures a new spot will be constructed near to the polderbaan.Sanderzzz wrote:Why are the closing it if there are so many people coming to watch the airplanes coming over???
Erwin