KLM praat/discussie/speculeer corner

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
Inkjet
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 540
Joined: 30 Dec 2016, 21:37

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Inkjet »

Enfin, zojuist is PH-AXB vertrokken voor haar volgende commerciële vlucht als KL1275. AXA vliegt intussen de standaard KL1225. Eerder zou de normale operatie starten met Parijs op de 7e.
Inkjet
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 540
Joined: 30 Dec 2016, 21:37

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Inkjet »

nemaco wrote: 29 Sep 2024, 15:43 Weet iemand waarom PH-EXC out of service is? Gaat deze voor Air France vliegen?
Ik las de Holland Herald en zag dat daar nu 44 E1's in staan op de pagina met de KL-vloot. Er is er dus weer eentje uit, dat kan de EXC zijn maar ook de EZH of de EZZ.
User avatar
KLMSafetyHerald
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 223
Joined: 16 Oct 2018, 16:11
Subscriber Scramble: KsH
Location: Netherlands
Contact:

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by KLMSafetyHerald »

Inkjet wrote: 07 Oct 2024, 06:57
nemaco wrote: 29 Sep 2024, 15:43 Weet iemand waarom PH-EXC out of service is? Gaat deze voor Air France vliegen?
Ik las de Holland Herald en zag dat daar nu 44 E1's in staan op de pagina met de KL-vloot. Er is er dus weer eentje uit, dat kan de EXC zijn maar ook de EZH of de EZZ.
Allereerst gefeliciteerd vandaag met 105 jaar KLM :bday:

Als je kijkt naar de aantallen E190's tussen de september (of eerdere edities van dit jaar) en de oktober editie van de Holland Herald zie je dat het aantal van 30 naar 27 is gezakt, oftewel 3 stuks lijken er uit te gaan deze maand, en dat zijn misschien alle 3 de bovengenoemde?
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Inkjet
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 540
Joined: 30 Dec 2016, 21:37

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by Inkjet »

KLMSafetyHerald wrote: 07 Oct 2024, 11:59

Als je kijkt naar de aantallen E190's tussen de september (of eerdere edities van dit jaar) en de oktober editie van de Holland Herald zie je dat het aantal van 30 naar 27 is gezakt, oftewel 3 stuks lijken er uit te gaan deze maand, en dat zijn misschien alle 3 de bovengenoemde?
Ik denk dat de EZT en EZU nog in de lijst stonden. Het begon met 32, nadat de KZI/K naar Hop waren vertrokken 30. Na EZT/U 28. Nu 27 is dus of EXC of EZH/Z.
User avatar
KLMSafetyHerald
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 223
Joined: 16 Oct 2018, 16:11
Subscriber Scramble: KsH
Location: Netherlands
Contact:

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by KLMSafetyHerald »

Inkjet wrote: 07 Oct 2024, 13:49
KLMSafetyHerald wrote: 07 Oct 2024, 11:59

Als je kijkt naar de aantallen E190's tussen de september (of eerdere edities van dit jaar) en de oktober editie van de Holland Herald zie je dat het aantal van 30 naar 27 is gezakt, oftewel 3 stuks lijken er uit te gaan deze maand, en dat zijn misschien alle 3 de bovengenoemde?
Ik denk dat de EZT en EZU nog in de lijst stonden. Het begon met 32, nadat de KZI/K naar Hop waren vertrokken 30. Na EZT/U 28. Nu 27 is dus of EXC of EZH/Z.
Ik heb ze even nageteld en klopt wat je zegt. Zijn er nu 28 actief - dat is zonder de EZI,EZK,EZT en EZU. Dus gaat er inderdaad 1 uit. Zou zelf eerder gokken op de EZH of EZZ
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
nemaco
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 699
Joined: 30 Jun 2008, 20:41

Re: KLM praat/discussie/speculeer corner

Post by nemaco »

Het is EXC geworden, is mij gemeld.

KLMSafetyHerald wrote: 07 Oct 2024, 14:08
Inkjet wrote: 07 Oct 2024, 13:49
KLMSafetyHerald wrote: 07 Oct 2024, 11:59

Als je kijkt naar de aantallen E190's tussen de september (of eerdere edities van dit jaar) en de oktober editie van de Holland Herald zie je dat het aantal van 30 naar 27 is gezakt, oftewel 3 stuks lijken er uit te gaan deze maand, en dat zijn misschien alle 3 de bovengenoemde?
Ik denk dat de EZT en EZU nog in de lijst stonden. Het begon met 32, nadat de KZI/K naar Hop waren vertrokken 30. Na EZT/U 28. Nu 27 is dus of EXC of EZH/Z.
Ik heb ze even nageteld en klopt wat je zegt. Zijn er nu 28 actief - dat is zonder de EZI,EZK,EZT en EZU. Dus gaat er inderdaad 1 uit. Zou zelf eerder gokken op de EZH of EZZ
Post Reply

Return to “'t Praethuys”