EHAM 18-04-2024 off topic
Forum rules
Re: EHAM 18-04-2024 off topic
Why is this off-topic? I think this is highly valued info vs the usual boring chatter.
Thanks Martin!
My 2 cents,
Kees
Thanks Martin!
My 2 cents,
Kees
Previous info has nothing to do with the actual info...same as i can mention that oe-lls was in the past a Tyrolean dash 7 registration.
For this reason i moved it to the Praethuys area.
For this reason i moved it to the Praethuys area.
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
En ik vond het wel relevant dus daarom heb ik het terug gezet.
Het is gewoon relevante info.
- T7
- Scramble Master
- Type of spotter: S5/SBS
M.i. is het 'vervuiling' van het dagtopic. Iedereen kan het c/n opzoeken in zijn eigen database of op internet en zien of ie deze kist nodig heeft of niet. Als we dit met elke kist gaan doen, dan wordt het nog wat..Ik denk al aan de N100A G650..die regi heeft op 11 Gulfstreams gestaan..
@Gietje, ik vind het ook wel apart dat je de mod van de EHAM-sectie overruled..
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Tsja zoveel mensen zoveel meningen. Ik vind sommige posts ook niet altijd interessant (over uitwijkers van kisten die dagelijks komen bijvoorbeeld), maar anderen misschien wel. Daarom laat je het meeste gewoon staan. Als ik alles wat gereport wordt ga verwijderen dan heb ik een dagtaak want er is altijd wel iemand die ergens iets onbelangrijk vindt.T7 wrote: ↑18 Apr 2024, 12:10 M.i. is het 'vervuiling' van het dagtopic. Iedereen kan het c/n opzoeken in zijn eigen database of op internet en zien of ie deze kist nodig heeft of niet. Als we dit met elke kist gaan doen, dan wordt het nog wat..Ik denk al aan de N100A G650..die regi heeft op 11 Gulfstreams gestaan..
- T7
- Scramble Master
- Type of spotter: S5/SBS
Kennelijk is jouw mening dus belangrijker..voor de 2e keer overrule je de echte EHAM mod..die was van mening dat het niet in het dagtopic hoorde (en terecht).Gietje wrote: ↑18 Apr 2024, 13:17Tsja zoveel mensen zoveel meningen. Ik vind sommige posts ook niet altijd interessant (over uitwijkers van kisten die dagelijks komen bijvoorbeeld), maar anderen misschien wel. Daarom laat je het meeste gewoon staan. Als ik alles wat gereport wordt ga verwijderen dan heb ik een dagtaak want er is altijd wel iemand die ergens iets onbelangrijk vindt.T7 wrote: ↑18 Apr 2024, 12:10 M.i. is het 'vervuiling' van het dagtopic. Iedereen kan het c/n opzoeken in zijn eigen database of op internet en zien of ie deze kist nodig heeft of niet. Als we dit met elke kist gaan doen, dan wordt het nog wat..Ik denk al aan de N100A G650..die regi heeft op 11 Gulfstreams gestaan..
Ik ben erg blij met de info, ik was in de veronderstelling dat ik het toestel al had gelogd en dus niet naar EHAM had gehoeven vandaag. Blijkt dat het een ander serienummer betreft. Jammer dat ik hiervoor in het praethuys moet zoeken, gezien ik niet zo'n prater ben. Ennee jongens, ga eens spotten!
Best regards.
En na alle discussies, kist is gecancelledN852VELED wrote: ↑18 Apr 2024, 14:19 Ik ben erg blij met de info, ik was in de veronderstelling dat ik het toestel al had gelogd en dus niet naar EHAM had gehoeven vandaag. Blijkt dat het een ander serienummer betreft. Jammer dat ik hiervoor in het praethuys moet zoeken, gezien ik niet zo'n prater ben. Ennee jongens, ga eens spotten!
Rgds,Martin.
Gelukkig maar, als het niet erkent wordt door DE, ''enige ECHTE'' EHAM Mod, vind ik er toch al niks meer aan.
Best regards.
- Stratofreighter
- Scramble Master
...misschien is een slotje op dit discussiedraadje nu wel te overwegen...
Censuur!Stratofreighter wrote: ↑18 Apr 2024, 15:50 ...misschien is een slotje op dit discussiedraadje nu wel te overwegen...
flown in: Things with wings