Markings US helicopters
Forum rules
-
- Scramble Master
- Type of spotter: Mil & ex-mil, zowel nummers als platen!
- Subscriber Scramble: patrick dirksen
Markings US helicopters
Hoi, gisteren heb ik alle choppers op Woensdrecht 'afgetikt'. Wat helaas niet te doen was van buitenaf, was alle markings checken. Van de foto's die ik heb gezien rondom de aankomst in Vlissingen is het duidelijk dat alle AH-64s en CH-47s unit markings hebben. Verder heb ik op het EWAS forum een foto gezien van UH-60L 98-26828 met een badge in de staart en ook van een of twee HH-60M's met een badge onder de rotorkop. Normaal gesproken hebben de HH-60s eigenlijk altijd alleen een rood kruis. Weet iemand wat de situatie is met de HH-60s die nu hier staan, hebben die wel allemaal een badge? En hebben ook alle UH-60L's een badge?
Cheers,
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Hans van Herk
Re: Markings US helicopters
Patrick,
Voor zover ik het mij kan herinneren bij het uitladen van de heli's in Vlissingen hadden alle HH-60Ms hun badge op de rotorkap staan.
Hans
Voor zover ik het mij kan herinneren bij het uitladen van de heli's in Vlissingen hadden alle HH-60Ms hun badge op de rotorkap staan.
Hans
-
- Scramble Master
Top, dank je! Dat is de finishing touch voor mijn logHans van Herk wrote: ↑04 Dec 2021, 19:35 Patrick,
Hans
Cheers,
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Ik kan nog toevoegen dat in ieder geval Apaches 18-03200 en 18-03206 een "shark mouth" hebben aan de voorzijde op de avionics bay.
-Good intell, allows for good decision making!-
op basis van mijn EHWO foto's nee, niet alle HH's.Hans van Herk wrote: ↑04 Dec 2021, 19:35 Patrick,
Hans
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
-
- Scramble Master
Dan is natuurlijk de vraag: welke wel en welke niet?
Cheers,
Patrick Dirksen
Tristar Aviation
Patrick Dirksen
Tristar Aviation