My Brute pupillen gezocht :-)

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

Gezocht; pupillen voor een (heeeel) simpel spelletje ;-)

Zin in een 'vecht spelletje' wat geen energie kost en waar je niet bij hoeft na te denken?

Ga dan naar http://flashlight.mybrute.com/ en kies een 'gebruikers naam', verander indien gewenst het uiterlijk van het poppetje en eventueel ook nog de kleur met de twee knoppen daar meteen onder, en klik op "validate".
Daarna lekker achterover zitten en kijken hoe je eerste gevecht verloopt.

Als je dit eerste gevecht uitgespeelt hebt, kan je klikken op "Go to xxxx's cell", en kom je terecht in je eigen "cell". Daar kan je eventueel je wachtwoord aanpassen (natuurlijk aan te bevelen ;-) ) en meteen de eerste dag nog zes andere wedstrijden vechten (klik op "Arena"), en je eventueel inschrijven voor de dagelijkse toernooien.
In tegenstelling tot je eerste gevecht tegen Flashlight zal je dan wel tegen oponenten komen van ongeveer dezelfde sterkte, dus meer kans om wel te winnen :mrgreen:

Natuurlijk kan je je rechtstreeks inschrijven via mybrute.com, maar dan heeft niemand daar iets aan, en als je het via bovenstaande link doet, krijg ik tenminste ook nog extra bonuspunten ;-)

En met al die extra bonus punten ben ik ook sneller op het level dat we een "Scramble clan" kunnen aanmaken. :twisted:

Groetzzz,

Hans
User avatar
Bianca
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 249
Joined: 10 Mar 2003, 19:43
Type of spotter: Fotograaf
Subscriber Scramble: Bianca
Location: Sliedrecht

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Bianca »

Helemaal leuk!!!!!
Heb zojuist mijn 6 gevechten gespeeld. En wat denk je, 5 gewonnen!!!!!!!!! :lol: :lol:
http://bianca1980.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Doei,
Bianca

P.S. Kan niet wachten tot ik morgen weer kan vechten....... :angel:
User avatar
ehusmann
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6089
Joined: 03 Aug 2005, 14:34
Location: Loures, Portugal

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by ehusmann »

Ik word alleen wel een beetje ziek van "Brutal errors encountered" op die site..... Geen enkele link werkte in één keer.

Erwin
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

Bianca wrote:P.S. Kan niet wachten tot ik morgen weer kan vechten....... :angel:
Alleen jammer dat alleen de eerste dag je die 6 gevechten hebt, in het vervolg is dat beperkt tot 3 :?
ehusmann wrote:Ik word alleen wel een beetje ziek van "Brutal errors encountered" op die site..... Geen enkele link werkte in één keer.
Is vooral begin van de middag, denk dat de servers het dan gewoon niet trekken. Is het Scramble MB tenminste niet de enige waar dat een probleem is :evil:
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

Krijg nou wat....... zelfs voor dit soort simpele spelletjes worden nog "managers" gebouwd door derden ;-)

Als je Firefox gebruikt als browser, moet je eerst Greasemonkey installeren als nieuwe add-on: Simpel.

Als je Greasemonkey hebt geinstalleerd, ga je naar http://userscripts.org/scripts/show/46848, en klik op Install.
Links en rechts nog een paar keer bevestigen dat je zeker weet dat je eea wilt installeren, tussendoor ergens nog een keer FF opnieuw opstarten, and you're done.

En dan heb je ineens dat blokje boven je eigen "stats" er extra bij;
Image
  • Beheer je eigen Brutes - als je er meerdere hebt best nuttig
  • Beheer je vijanden - als je die hebt of zou willen hebben
  • Beter & sneller kunnen bekijken welke krachten en specialties die zes random vijanden hebben - minder kans op velies partijen.
  • Automatisch registreren van je brute in de dagelijkse toernooien, waar je voorlopig toch in de 1e of 2e ronde al uit gegooid word ;-)
  • etc etc
Maar hier staat het hele verhaal;
http://gamertoolz.com/mybrute/mybrutemanager/" onclick="window.open(this.href);return false;

Have phun!

Hans
User avatar
Key
Site Admin
Site Admin
Posts: 11221
Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Key »

Hahaha, nou ik ben in een onbewaakt ogenblik pupil geworden hoor. Meer zeg ik nog even niet, kijken of ik nog terugkom op deze kostelijke onzin. 8)

Erik
What four words, Jimmy!?!
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

och, het is gewoon een leuk tijdverdrijf tijdens de pauze, zeker als de helft van je collegae ook speelt :mrgreen:
User avatar
adz
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 2314
Joined: 01 Dec 2003, 21:23
Type of spotter: S2
Subscriber Scramble: ja
Location: Delft

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by adz »

De helft waag ik te betwijfelen, maar ik geloof dat ik me inmiddels ook aangemeld heb.
Die onbewaakte ogenblikken zijn maar lastig. 8)
# But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake #
User avatar
Key
Site Admin
Site Admin
Posts: 11221
Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Key »

Overigens is de Flashlight één van de onderdanen van een duistere meester... Allemaal uit het Oosten!
What four words, Jimmy!?!
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

Allemaal voetvolk, wat ter meerdere eer en glorie van de klassenstrijd als kanonnenvoer gebruikt gaat worden! :snipersmile:

(ofwel, extra soldaatjes mocht er een Scramble MB clan komen. Leveren verder helaas geen extra experience punten voor "de meester" op aangezien ze allemaal op hetzelfde IP adres zijn aangemaakt.)

Hans
User avatar
Key
Site Admin
Site Admin
Posts: 11221
Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Key »

Jij bruut!
What four words, Jimmy!?!
User avatar
kiwi
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1473
Joined: 20 Mar 2007, 22:24
Location: Amsterdam
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by kiwi »

Mensen die zich met een level 3 willen meten? :P
http://sjonno.mybrute.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

kiwi wrote:Mensen die zich met een level 3 willen meten? :P
Image

Ik had ook nog één level 3 in de aanbieding :twisted:
User avatar
kiwi
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1473
Joined: 20 Mar 2007, 22:24
Location: Amsterdam
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by kiwi »

Een rematch vandaag weer tegen je verloren Hans :( Begon goed tot jouw Brute z'n mega mes uit z'n zak haalde :P

Edit: Zojuist toch van je mogen winnen! :D
User avatar
Hans
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4047
Joined: 24 Aug 2002, 11:07
Type of spotter: S5 - Military & Civil
Subscriber Scramble: Yep
Location: The Net
Contact:

Re: My Brute pupillen gezocht :-)

Post by Hans »

Hoi,

Mijn Bruut heeft level 10 gehaald, en mocht dus een clan maken: "The Scramble MoB"

En daar kan men zich nu ook bij aanmelden dus! http://mybrute.com/team/18913" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel kleine spelregel; in principe laat ik al alleen andere spelers tot deze clan toe waarvan minimaal één poppetje een pupil is van één van de andere spelers binnen de clan (hoeft dus niet noodzakelijk een pupil van mij te zijn!).
Er zijn natuurlijk uitzonderingen te bedenken, maar dit is beetje het uitgangspunt.

Als je hebt aangemeld via bovenstaande link, dan moet ik dat daar goedkeuren, dus stuur mij dan ook even een PM'tje, met daarin de naam (of namen) van jou karakter die wil toetreden tot de clan.
Vermeld dan ook even -als je er meerdere hebt- bij welke je wilt dat men eventueel pupil wordt; ik breng zelf bv meerdere brutes in, maar aangezien Flashlight mijn sterkste bruut is, wil ik die verder uitbreiden en dus gooi liever ook de experience points van de pupils op die hoop ;-)

Gr

Hans
Post Reply

Return to “'t Praethuys”