EHGR Movements in Scramble

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Locked
User avatar
Arnold ten Pas
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 416
Joined: 08 Oct 2004, 20:14
Subscriber Scramble: Arnold ten Pas
Location: Culemborg
Contact:

EHGR Movements in Scramble

Post by Arnold ten Pas »

Beste Mensen,

Sinds enige maanden verzorg ik de militaire movements Nederland in Scramble. Wat mij opvalt is dat we van veel spotters rond de verschillende bases movements ingestuurd krijgen, maar niet van Gilze. Getuige de activiteit op dit forum zijn er volgens mij best veel spotters die zich met movements bezig houden. De afgelopen maanden heb ik dan ook de movements van dit forum gehaald maar dat is veel en lastig werken. Is er iemand onder de Gilze spotters die de movements nu al voor zichzelf maandelijks verzameld en dit wil delen met de lezers van het blad Scramble? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Arnold ten Pas
4Aviation
http://www.4Aviation.nl
User avatar
SWAT 11
Moderator
Moderator
Posts: 1722
Joined: 26 Aug 2002, 22:22
Type of spotter: S4
Subscriber Scramble: SWAT 11
Location: Galder
Contact:

Re: EHGR Movements in Scramble

Post by SWAT 11 »

Hallo Arnold,

Zoals in het verleden ook gebeurd zullen wij als GRAS dat oppakken.
Wij verzamelen alles en zullen dit als een bestand aanleveren.
Ik weet niet waarom dit de afgelopen tijd niet is gebeurd, maar we gaan het weer in ere herstellen!

met vriendelijke groet,
Arno Cornelissen

==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
Locked

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”