LOG 08/12/2008
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- SG Woensdrecht
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: SG Woensdrecht
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Rene Peteri
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Rene Peteri
Helaas ben geen Gilze spotter...woon net te ver weg... wat niet uitsluit dat ik er niet af en toe eens kom kijken (en dan movements post). Er wonen echter vele spotters rondom Gilze Rijen, dus het mag toch niet al te moeilijk zijn te melden als er kisten (evt alleen visitors) in/outbound zijn (gezien of op scanner gehoort)...Dit was op Soesterberg mogelijk en gezien de ligging van Gilze (tussen Tilburg en Breda) moet dat hier ook kunnen. Of gaan jullie echt wachten tot een (ex) Soesterberg met zijn stoeltje naar Gilze komt....jullie hebben onze kisten al en de baan is ook weer actief... dat moet toch genoeg motiveren...Eddie wrote:
Rene Peteri wrote:
PS. When will the Gilze spotters start to post logs / views...? Or is nothing happening on Gilze?
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen! pak een stoel en ga bij de baan zitten de hele dag, plek zat
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
- Redskin
- Scramble Addict
- Type of spotter: a serial is just paint to brighten up an aircraft
- Subscriber Scramble: Digitaal
Wist niet dat de chinooks en Cougars civiel bezit van soesterberg spotters waren (kunnen we jullie nu service kosten berekenen voor iedere landing).Rene Peteri wrote: jullie hebben onze kisten al en de baan is ook weer actief... dat moet toch genoeg motiveren...
Maar even zonder dollen, ik denk dat er op Gilze Rijen gewoon meer foto spotters zijn dat nummer spotters. (ikzelf geef ook geen bal om de nummers, schrijf ze dus ook niet op)
geloof me, 95% van alle visitors worden hier op het forum geplaatst. Er gebeurt hier gewoon niet zoveel... 1 KDC-10 op een dag hier staat voor een super vette dag, en daar moet je het dan weer een paar dagen/weken mee doen. Enne dat van dat motiveren, ik wil wel! Als iemand nu de visitors motiveert om langs te komen zijn we allemaal blijRene Peteri wrote:Helaas ben geen Gilze spotter...woon net te ver weg... wat niet uitsluit dat ik er niet af en toe eens kom kijken (en dan movements post). Er wonen echter vele spotters rondom Gilze Rijen, dus het mag toch niet al te moeilijk zijn te melden als er kisten (evt alleen visitors) in/outbound zijn (gezien of op scanner gehoort)...Dit was op Soesterberg mogelijk en gezien de ligging van Gilze (tussen Tilburg en Breda) moet dat hier ook kunnen. Of gaan jullie echt wachten tot een (ex) Soesterberg met zijn stoeltje naar Gilze komt....jullie hebben onze kisten al en de baan is ook weer actief... dat moet toch genoeg motiveren...Eddie wrote:
Rene Peteri wrote:
PS. When will the Gilze spotters start to post logs / views...? Or is nothing happening on Gilze?
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen! pak een stoel en ga bij de baan zitten de hele dag, plek zat
ps. die kisten mogen jullie van mij terug hebben hoor