genaamd ''Phoenix vlucht'' ?
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
genaamd ''Phoenix vlucht'' ?
Hallo,
In de ''onze luchtmacht'' van october/november wordt in het stuk over de Apaches gerept over 'Phoenix flight' als zijnde één van de vijf vluchten. 'Geronimo flight' wordt echter niet genoemd.
Weet iemand of dit veranderd is of is het een foutje van de auteur?
Bvd
In de ''onze luchtmacht'' van october/november wordt in het stuk over de Apaches gerept over 'Phoenix flight' als zijnde één van de vijf vluchten. 'Geronimo flight' wordt echter niet genoemd.
Weet iemand of dit veranderd is of is het een foutje van de auteur?
Bvd
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: FrankCrebas
nog eentje
Bedankt voor de info. Geronimo is al zeker twee jaar oud. Misschien al van het begin. Maar als het uitgebreid wordt dan vermoed ik dat phoenix al één van de nieuwe is. Of er is gewisseld. Weet je toevallig ook al de naam van de ontbrekende zevende, of kun je dat navragen ergens?
Nogmaals, bedankt voor je reply
Nogmaals, bedankt voor je reply
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: FrankCrebas
nieuw
Ja polecat bedankt. Leuk nieuws trouwens Frank dat er eindelijk weer eens wat reuring is bij 301Sqn.
Werkt dat bij die Soesterberg mannen en vrouwen ook met namen en vluchten? Zo ja, is er iemand die daar wat over kan mededelen?
Greets
Werkt dat bij die Soesterberg mannen en vrouwen ook met namen en vluchten? Zo ja, is er iemand die daar wat over kan mededelen?
Greets
Re: nieuw
Bij 298 wel en als volgt:Sines wrote:Ja polecat bedankt. Leuk nieuws trouwens Frank dat er eindelijk weer eens wat reuring is bij 301Sqn.
Greets
Staf: Omega
Vlucht 1: Ghost
Vlucht 2: Storm
Vlucht 3: Dragon
Vlucht 4: Grizzly
Bureau Opleiding en Training (BOT): Corona
Daarnaast wordt callsign Sabre vaak gebruikt bij bepaalde oefeningen en Jungle in een formatie met 300Sqn
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
- Redskin301
- Scramble Addict
- Redskin301
- Scramble Addict
Hmmm, leuke emoticon, lijkt zelfs wel een beetje op de patch die ze gebruiken... Als ik thuis ben zal ik die eens posten...
Hey Sines jij bent toch ook thuis in de redskin callsigns? Bat vliegt toch altijd met 7x... daarom dacht ik aan de 7e vlucht... Of heb je ook al Redskins met7x of zelfs 8x in flights gehoord?
Redskin0x = staf + testvliegen
Redskin1x = 1vlucht = Geronimo
Redskin2x = 2vlucht = Diablo
Redskin3x = 3vlucht = Havoc
Redskin4x = 4vlucht = Thunder
Redskin5x = 5vlucht = Hawkeye
Redskin6x = 6vlucht = Phoenix
Bat7x = buropleiding en training
Zoiets denk ik dan...
Grtz
Hey Sines jij bent toch ook thuis in de redskin callsigns? Bat vliegt toch altijd met 7x... daarom dacht ik aan de 7e vlucht... Of heb je ook al Redskins met7x of zelfs 8x in flights gehoord?
Redskin0x = staf + testvliegen
Redskin1x = 1vlucht = Geronimo
Redskin2x = 2vlucht = Diablo
Redskin3x = 3vlucht = Havoc
Redskin4x = 4vlucht = Thunder
Redskin5x = 5vlucht = Hawkeye
Redskin6x = 6vlucht = Phoenix
Bat7x = buropleiding en training
Zoiets denk ik dan...
Grtz