heey
ik had een vraagje of iemand mij informatie kan geven mijn
camera heeft het begeven en nu wil ik een nieuwe maar aangezien
ik 15 ben en niet veel geld heb wil ik toch wel een nieuwe maar weet iemand welke goed is en ook een beetje goedkoop en mischien ook een nieuwe scanner die goed is en ook aan te rade nvoor niet veel geld
alvast bedankt
nieuwe camera
Forum rules
- Rossieking
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: Rossieking
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Tja,
hoe korter de vraag, hoe langer het antwoord....
Kan je je vraag wat specifieker stellen. Bijvoorbeeld: Wat je wilt, wat voor camera je had, welk budget je aan denkt.
Over de verschillende high end camera's kan je waarschijnlijk wel genoeg vinden. de vraag die je aan jezelf moet stellen is waar voor jou het evenwicht ligt tussen wat je uit wilt geven en wat je wensen zijn, nu en in de toekomst.
In grote lijnen denk ik dat je eens moet kijken naar de instapmodellen.
Wil je nabewerken? Dan kan het zinvol zijn om RAW te kunnen fotograferen, maar dan moet je wel weer een Photoshop achtig pakket hebben.
met andere woorden: wat wil je?
hoe korter de vraag, hoe langer het antwoord....
Kan je je vraag wat specifieker stellen. Bijvoorbeeld: Wat je wilt, wat voor camera je had, welk budget je aan denkt.
Over de verschillende high end camera's kan je waarschijnlijk wel genoeg vinden. de vraag die je aan jezelf moet stellen is waar voor jou het evenwicht ligt tussen wat je uit wilt geven en wat je wensen zijn, nu en in de toekomst.
In grote lijnen denk ik dat je eens moet kijken naar de instapmodellen.
Wil je nabewerken? Dan kan het zinvol zijn om RAW te kunnen fotograferen, maar dan moet je wel weer een Photoshop achtig pakket hebben.
met andere woorden: wat wil je?
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: no
Houd er ook rekening mee dat camera's loeisnel afschrijven. Ik zou dus doorsparen voor een dSLR (digitale spiegelreflex), in plaats van een compactcamera. Heb de overstap zelf ook nog niet zo heel lang (1 jaar ongeveer) gemaakt, en heb er alleen maar plezier van gehad .
Bedenk je wel dat je bij een SLR kosten houdt: nieuwe lenzen, bijvoorbeeld. (En dus op een gegeven moment ook 'n nieuwe tas.)
Bedenk je wel dat je bij een SLR kosten houdt: nieuwe lenzen, bijvoorbeeld. (En dus op een gegeven moment ook 'n nieuwe tas.)
EOS400d + Sigma 18-50 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + SlingShot 300AW + 055XPROB + SBH-100
- FISHER01
- Scramble Master
- Type of spotter: DIE HARD
- Subscriber Scramble: Yups
en een grotere harde schijfbramos wrote:Houd er ook rekening mee dat camera's loeisnel afschrijven. Ik zou dus doorsparen voor een dSLR (digitale spiegelreflex), in plaats van een compactcamera. Heb de overstap zelf ook nog niet zo heel lang (1 jaar ongeveer) gemaakt, en heb er alleen maar plezier van gehad .
greetzz. Jos FISHER01 K.™
- Rossieking
- Scramble Junior
- Rossieking
- Scramble Junior