Spotten op München EDDM

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
EHDR
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 133
Joined: 30 Mar 2010, 14:18
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: EHDR

Spotten op München EDDM

Post by EHDR »

Zijn er hier mensen die recentelijk nog hebben gespot op München?

Ik ben binnenkort in de buurt en aangezien hier toch nog wel wat spul komt wat je op SPL niet zo gauw tegenkomt, ben ik wel nieuwsgierig naar wat bijvoorbeeld de beste dagen zijn op EDDM. Spotplekken heb ik al gezien op de plattegrond.
Is het de moeite waard om hier een hele dag te gaan staan langs de baan?
Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Marco
User avatar
ehusmann
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6089
Joined: 03 Aug 2005, 14:34
Location: Loures, Portugal

Re: Spotten op München EDDM

Post by ehusmann »

Als je een dagje Dusseldorf de moeite waard vindt, dan is Munchen dat zonder meer. Alleen al voor de Lufty heavies is het wel eens goed te doen, want er staat een eigen setje 340s, die je dus nooit op Frankfurt ziet. Verder wordt Munchen steeds drukker en komt er genoeg leuks, inclusief een flink aantal vluchten uit Azie (Qatar, Etihad, Emirates, ANA, Thai, etc). Doordeweeks ook genoeg bizjet verkeer, dus pik een dag zou ik zeggen. Bij mijn weten springt er niet 1 specifieke dag tussenuit.

Erwin
Image
User avatar
jeroenvn
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Posts: 774
Joined: 20 Feb 2007, 22:32
Type of spotter: Civil spotter
Subscriber Scramble: Nee
Location: Papendrecht (EHPD/PPD)
Contact:

Re: Spotten op München EDDM

Post by jeroenvn »

Vorig jaar ben ik ook op München geweest, en daar heb ik zeker geen spijt van gehad.
Dit jaar ga ik weer!
Het is een overzichtelijk veld (je kan zowel landing, taxen en start zien/fotograferen).

Hierbij een link naar de informatie over spotters plekken.
http://www.spotterguide.net/index.php/p ... -muc-eddm/

Veel plezier!!
Post Reply

Return to “'t Praethuys”