KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Welke datum + ETA staat er voor de EZX in de planning?
- Starbucks
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female (Cabin) Crew
- Subscriber Scramble: Starbucks
30 mei dacht ik op de afdeling gezien te hebben....
Zoiets wordt het:
http://www.skyliner-aviation.de/viewpho ... picid=7711
Zoiets wordt het:
http://www.skyliner-aviation.de/viewpho ... picid=7711
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Oh... dat duurt dus nog wel ff.
Leuk dat er nu ook een E190 in die kleuren gaat vliegen.
Nou nog een F70.
Leuk dat er nu ook een E190 in die kleuren gaat vliegen.
Nou nog een F70.
- Xanadu_A343
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Xanadu_A343
Ik zie net dat Miami nog steeds boekbaar is bij de KLM als non-stop vlucht in het winterseizoen 2012-2013. Weet iemand waarom dit zo is?
Persoonlijk vind ik het vreemd, aangezien eind december is bekendgemaakt dat de route wordt gestaakt en nu dus al maandenlang boekingen kunnen worden gemaakt voor vluchten die nooit zullen vertrekken.
Persoonlijk vind ik het vreemd, aangezien eind december is bekendgemaakt dat de route wordt gestaakt en nu dus al maandenlang boekingen kunnen worden gemaakt voor vluchten die nooit zullen vertrekken.
Uitgevoerd door Delta wellicht?Xanadu_A343 wrote:Ik zie net dat Miami nog steeds boekbaar is bij de KLM als non-stop vlucht in het winterseizoen 2012-2013. Weet iemand waarom dit zo is?
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Xanadu_A343
- Scramble Senior
Nee, 5x per week met een MD-11. Het vliegschema is nog hetzelfde als in december. Toen werd er gezegd (in het AMS/Winter 2012-2013 topic) dat het vliegschema nog niet was aangepast. Nu 3.5 maand later lijkt het mij toch vreemd dat dit nog steeds niet is gebeurd. Bestemmingen als Liverpool en Milaan Malpensa die toen ook werden gestopt zijn wel uit het systeem gehaald.pjotrtje wrote:Uitgevoerd door Delta wellicht?Xanadu_A343 wrote:Ik zie net dat Miami nog steeds boekbaar is bij de KLM als non-stop vlucht in het winterseizoen 2012-2013. Weet iemand waarom dit zo is?
- B767-300ER
- Scramble Master
Miami komt zowiezo toch volgend jaar winter terug?
Want volgens mij kan je voor de periode april-oktober niet boeken?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Starbucks
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female (Cabin) Crew
- Subscriber Scramble: Starbucks
Dat dacht ik ook inderdaad, werd alleen voor de zomer gestaakt...B767-300ER wrote:Miami komt zowiezo toch volgend jaar winter terug?
- Xanadu_A343
- Scramble Senior
Is dat door de KLM bekend gemaakt? Ik vraag dit alleen gezien de "verhitte" discussie eind december 2011 in het Amsterdam/Winterseizoen 2012-2013 topic die ik veroorzaakte door te melden dat de KLM Miami eind oktober weer zou hervatten (zie http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=14&t=80749). Uit deze discussie maakte ik op dat Miami in zijn geheel zou worden gestaakt, en ook uit de persberichten (zoals http://www.zakenreisnieuws.nl/nl-NL/art ... oor_gezien) en berichten van insiders op airliners (zie http://www.airliners.net/aviation-forum ... in/5343898).Starbucks wrote:Dat dacht ik ook inderdaad, werd alleen voor de zomer gestaakt...B767-300ER wrote:Miami komt zowiezo toch volgend jaar winter terug?
Aangezien de route ook nu nog steeds boekbaar is leek het mij ook dat Miami vanaf eind oktober weer zou worden hervat, anders zou de KLM de verkoop toch al lang hebben gestaakt.
- MAS017
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: yes
MIA wordt NIET in de winter opgestart door de KLM
Bron: KLM vloot- en crewsysteem...
Misschien dat DELTA het gaat overnemen was nu al code-share met DL...
Zoals al eerder vermeld: de reserverings-systemen ijlen altijd na; vroeg of laat worden de KL0627/8 passagiers overgeboekt (is altijd beter dan nu alles al 'af te houden')...
MXP was ook nog een tijdje te boeken ook nadat bekend was dat er alleen nog naar LIN zou worden gevlogen...
Bron: KLM vloot- en crewsysteem...
Misschien dat DELTA het gaat overnemen was nu al code-share met DL...
Zoals al eerder vermeld: de reserverings-systemen ijlen altijd na; vroeg of laat worden de KL0627/8 passagiers overgeboekt (is altijd beter dan nu alles al 'af te houden')...
MXP was ook nog een tijdje te boeken ook nadat bekend was dat er alleen nog naar LIN zou worden gevlogen...
Wanneer is de eerste commerciele vlucht gepland van PH-AKB?
In EHAM topic over de 23sts staat dat hij dan richting LOS vertrekt om 1245.nemaco wrote:Wanneer is de eerste commerciele vlucht gepland van PH-AKB?
[ Post made via Mobile Device ]
Eric
Weet iemand welke 747-400's en wanneer deze hun d-check zullen krijgen in 2012?
nemaco wrote:Thanks Arno!
Is het niet vreemd dat PH-CKC haar d-check momenteel in Jakarta krijgt? Waarom niet beide op dezelfde plek?
air-bus wrote:BFC staat voor een D-check in Kuala Lumpur, wordt terug verwacht op 4 maart.
Groeten,
Arno
Mij is te horen gekomen dat Air France KLM te koop heeft gezet. Tevens wil er een partij uit het midden oosten KLM overnemen, iemand meer info hier over?
Gr. Wouter
Gr. Wouter
- B767-300ER
- Scramble Master
Roddelverhalen!! Binnen KLM gaandeze roddels ook maar overname door midden oosten maatschappij past niet in de strategieen van deze maatschappijen. Ze hebben soms wel een belang in een maatschappij maar nergens een meerderheid en zijn daar ook niet aktief mee bezig. Deze maatschappijen gaan uit van hun eigen kracht en netwerk. Maar wat niet is kan nog komen.vrieswj wrote:Mij is te horen gekomen dat Air France KLM te koop heeft gezet. Tevens wil er een partij uit het midden oosten KLM overnemen, iemand meer info hier over?
Gr. Wouter
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.