RogierV wrote:Dat is dan nog steeds nalatigheid van Boeing en Turkish Airlines lijkt me. Als je weet dat het product dat je levert of een product dat je gebruikt (om klanten mee te vervoeren) een serieus (potentieel) probleem heeft dan moet je dat verhelpen.
Boeing heeft dat aangegeven (voor de crash van de TK) bij de maatschappijen dat de linkerhoogtemeter goed in de gaten gehoudens moest worden of moest worden vervangen. Zoals gesteld door Hurricane, is dat verder aan de toko zelf wat ze daarmee doen.
RogierV wrote:
BTW "Op de hoogte stellen" toepasselijke woordkeus...
Hurricane wrote:
Waar denk je dat die "emotionele schade" ineens vandaan komt dan ?? Die is inspired by the USA, Chicago om precies te zijn ... Want (IMHO) alles wat nu gebeurt is gebaseerd op zelfverrijking en heeft niets meer met het ongeluk te maken ...
Adios, H.
Helemaal mee eens,
Vooralsnog hebben de TK piloten figuurlijk zitten slapen tijdens de approach, en ligt, mi, de schuld hiervan bij hen. ALs jij met je auto tegen een voorganger oprijd omdat de rem opeens niet meer functioneert, blijf jij 100% verantwoordelijk, niet de bouwer van de auto. En emotionele schade is m.i. alleen maar geldklopperij naar Amerikaanse voorbeelden.