Spottersplekken rond Schiphol,de veranderingen en toekomst
Moderator: gatso76
Forum rules
- Barcajax
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Ronald
Beste mensen, is er al meer duidelijk over wanneer het echt dicht gaat? Ik wil nl. 5 mei a.s weer gaan spotten. En kun je er nog komen per auto?
Bedankt voor de informatie.
Gr,Ronald
Gr,Ronald
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=25116" onclick="window.open(this.href);return false;
Gister nog alles vrij alleen veel bomen om ver.Barcajax wrote:Beste mensen, is er al meer duidelijk over wanneer het echt dicht gaat? Ik wil nl. 5 mei a.s weer gaan spotten. En kun je er nog komen per auto?
Gr,Ronald
Hoorde gister dat 30 april de laatste dag is, maar ach heb dat al zovaak gehoord dus wacht het maar lekker af. Hou je op de hoogte.
Groetjes,
Eric
- sfeyenoord1
- Scramble Addict
- Type of spotter: An enjoying one
- Harry Spotter
- Scramble Senior
Gek, hoe het beschikbaar zijn van deze plek bepaalt of je gaat spotten of niet. Als het mooi weer is, ga je toch gewoon kijken? Is het nog open? Mooi. Is het afgesloten? Dan ga je naar een van de tientallen andere plekken rondom Schiphol waar je vliegtuigjes kan kijken... No big deal.
Ik word een beetje moe van dit paniek voetbal hier. Ga gewoon kijken en laat je niet leiden door speculaties van mensen die ook maar 'van horen zeggen' hebben.
H
Ik word een beetje moe van dit paniek voetbal hier. Ga gewoon kijken en laat je niet leiden door speculaties van mensen die ook maar 'van horen zeggen' hebben.
H
- Henk Voortwijs
- Scramble Master
- Type of spotter: Radio monitoring
- Subscriber Scramble: Henk
Mooi gesproken , is ook precies hoe ik erover denk. Er wordt een hoop nodeloze paniek gezaaid, da's helemaal niet nodig. Op die manier heb je inderdaad geen tijd meer om te spotten .Harry Spotter wrote:Gek, hoe het beschikbaar zijn van deze plek bepaalt of je gaat spotten of niet. Als het mooi weer is, ga je toch gewoon kijken? Is het nog open? Mooi. Is het afgesloten? Dan ga je naar een van de tientallen andere plekken rondom Schiphol waar je vliegtuigjes kan kijken... No big deal.
H
Think positive, enjoy life!
Henk.
UBC760XLT;UBC780XLT;UBC3500XLT;UBC9000XLT;SANGEAN/ATS-909X
- sfeyenoord1
- Scramble Addict
- Henk Voortwijs
- Scramble Master
- Type of spotter: Radio monitoring
- Subscriber Scramble: Henk
Natuurlijk, dat begrijp ik best. Maar er wordt zo'n enorme toestand van gemaakt, en dat is volgens mij ook weer niet nodig.
Het is nu eenmaal zo, daar verander je toch niets meer aan. Laten we dan maar op andere plaatsen rondom Schiphol genieten van de vlieg activiteiten aldaar. In plaats van alleen maar klagen, klagen, klagen.....
Met vr.gr.,
Henk.
Het is nu eenmaal zo, daar verander je toch niets meer aan. Laten we dan maar op andere plaatsen rondom Schiphol genieten van de vlieg activiteiten aldaar. In plaats van alleen maar klagen, klagen, klagen.....
Met vr.gr.,
Henk.
UBC760XLT;UBC780XLT;UBC3500XLT;UBC9000XLT;SANGEAN/ATS-909X
- Barcajax
- Scramble Senior
Nou mensen, ik zie mijn verhaal totaal niet als klagen hoor! Ik vraag alleen maar of het nog open is, zo niet dan ga ik sowieso spotten hoor, maar ik zou het leuk vinden om daar ( 06-24) nog 1 keertje te staan voordat het definitief niet meer kan!
Gr,Ronald
Gr,Ronald
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=25116" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: patric
Harrybij mij is day welHarry Spotter wrote:Gek, hoe het beschikbaar zijn van deze plek bepaalt of je gaat spotten of niet. Als het mooi weer is, ga je toch gewoon kijken? Is het nog open? Mooi. Is het afgesloten? Dan ga je naar een van de tientallen andere plekken rondom Schiphol waar je vliegtuigjes kan kijken... No big deal.
H
als ze op de polderbaan landen
dan is dat voor mij een extra reden om te gaan
nu moet ik natuurlijk wel eerst 1.5 rijden over de ^^%* A2
dus ik ga nooit zomaar.
- sfeyenoord1
- Scramble Addict
I hope so much you're wrong, i arrive on afternoon the 30th, so i want to have Kaagbaan and it's famous spotterplace still opened on 1. May for me.E-R-I-C wrote: Gister nog alles vrij alleen veel bomen om ver.
Hoorde gister dat 30 april de laatste dag is, maar ach heb dat al zovaak gehoord dus wacht het maar lekker af. Hou je op de hoogte.
Groetjes,
Greetings Chris
-
- Scramble Senior
patric wrote:Harrybij mij is day welHarry Spotter wrote:Gek, hoe het beschikbaar zijn van deze plek bepaalt of je gaat spotten of niet. Als het mooi weer is, ga je toch gewoon kijken? Is het nog open? Mooi. Is het afgesloten? Dan ga je naar een van de tientallen andere plekken rondom Schiphol waar je vliegtuigjes kan kijken... No big deal.
---Vroegah... (en dan heb ik het over eeb jaartje of 30 geleden) waren er bijna NERGENS echte spottersplekken, afgezien van enkele stekken zoals Soesterberg en Gilze Rijen. Moesten we zelf maar uitvogelen waar je het beste stond, wat meestal aardig lukte, ook zonder internet. Dus wees vindingrijk, wie zoekt zal vinden......
H
als ze op de polderbaan landen
dan is dat voor mij een extra reden om te gaan
nu moet ik natuurlijk wel eerst 1.5 rijden over de ^^%* A2
dus ik ga nooit zomaar.
- Barcajax
- Scramble Senior
Tis alweer een tijdje geleden dat hier wat geschreven is. Mijn vraag is: zijn er nog nieuwe feiten/nieuwtjes omtrent de Kaagbaan?
Bedankt vast,
Gr,Ronald
Bedankt vast,
Gr,Ronald
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY