Afhandelingsbedrijven op AMS
Forum rules
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
Re: Afhandelingsbedrijven op AMS
Ook Lunar Catering is al weer een paar weken niet meer op de luchthaven aan het werk want deze is ook niet meer.
Ze reden met een oranje oude M.A.N welke van de KLM Catering was overgenomen een paar jaar gelden.
Grt,
Michel
Ze reden met een oranje oude M.A.N welke van de KLM Catering was overgenomen een paar jaar gelden.
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Ik zeg zomaar,... pak wat je kan pakken want anders is het weg!!!!!!...
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
Als je het niet wil pakken , dan pak ik het wel.... moet je wel zeggen waar?????....
K&K is alles behalve nieuw. Ze zijn al een aantal jaar bezig voor Royal Air Maroc (in ieder geval sinds zomer 2010). Ze zijn zich sinds eind vorig jaar sterk aan het uitbreiden precies waar Lavos actief was (Cathay Pacific, El Al, Singapore Airlines, Air Astana en Eva Air).Royaljordanian wrote:Tevens is er al een tijdje een nieuw vliegtuigschoonmaak bedrijf actief op schiphol namelijk: K&K services. Hun kantoor zou zich bij G02 bevinden.
- Starbucks
- Scramble Senior
- Type of spotter: Female (Cabin) Crew
- Subscriber Scramble: Starbucks
Zie t nu pas... Het winkeltje is inmiddels naar de even kant van de C pier verhuist en wel onder C8...United wrote:Compleet off topic, maar bij dat winkeltje op C07 kun je best lekkere hapjes kopen
United
Verse broodjes vanaf nu, vrijdag maar weer eens heen
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
En nou even rekenen jongensDiarto wrote:K&K is alles behalve nieuw. Ze zijn al een aantal jaar bezig voor Royal Air Maroc (in ieder geval sinds zomer 2010). Ze zijn zich sinds eind vorig jaar sterk aan het uitbreiden precies waar Lavos actief was (Cathay Pacific, El Al, Singapore Airlines, Air Astana en Eva Air).Royaljordanian wrote:Tevens is er al een tijdje een nieuw vliegtuigschoonmaak bedrijf actief op schiphol namelijk: K&K services. Hun kantoor zou zich bij G02 bevinden.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Chris, waar doel je op?
1 + 1 = 11 toch?cHabu wrote:En nou even rekenen jongensDiarto wrote:K&K is alles behalve nieuw. Ze zijn al een aantal jaar bezig voor Royal Air Maroc (in ieder geval sinds zomer 2010). Ze zijn zich sinds eind vorig jaar sterk aan het uitbreiden precies waar Lavos actief was (Cathay Pacific, El Al, Singapore Airlines, Air Astana en Eva Air).Royaljordanian wrote:Tevens is er al een tijdje een nieuw vliegtuigschoonmaak bedrijf actief op schiphol namelijk: K&K services. Hun kantoor zou zich bij G02 bevinden.
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Overigens per 1 Feb wordt Alpha inflight services Amsterdam oor Gate Gourmet overgenomen
Ook die zie je al een paar weken door elkaar afhandelen!
- mipo72
- Scramble Addict
- Type of spotter: Alles wat vliegt en een nummer heeft.
- Subscriber Scramble: mipo72
Zijn al een paar weken met elkaar bezig..James wrote:Overigens per 1 Feb wordt Alpha inflight services Amsterdam oor Gate Gourmet overgenomen
Was in 2012 al bekend trouwens.
Grt,
Michel
Canon 1000D 18-55 en Canon 55-250/IS en Samsung WB500.
Kan iemand bevestigen dat de Garuda en CSA KLM gaan verlaten en overstappen naar Blue Handling?
[ Post made via Mobile Device ]
Ja dat kan ikSkyPlane wrote:Kan iemand bevestigen dat de Garuda en CSA KLM gaan verlaten en overstappen naar Blue Handling?
Op 1 juni zal CSA overgaan en op 2 juni zal Garuda overgaan.
Aer Lingus gaat mogelijk ook bij KLM weg.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Rara waarheen. (nog niks bekend overigens)
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Als je weet wie Virgin afhandeld, dan zou het een makkelijke conclusie kunnen zijn.Diarto wrote:Rara waarheen. (nog niks bekend overigens)
Voor de betrokken partij zou het erg welkom zijn.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !