Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Janos
- Scramble Die-Hard
Re: Nieuw topic!
Didn't she say ,,keep your head up,,?
I could feel the water. It started to come into my chin and into my nose. And when I woke up, my body was all greasy from the holy oil she used to put on my body. I remember being disappointed I survived.Janos wrote:Didn't she say ,,keep your head up,,?
Regards,
Stefan
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
[/quote]
Tropische verrassing in Hollandse melkchocolade?
Tropische verrassing in Hollandse melkchocolade?
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Nee, een foto van een fotomodel.... Die nu op een spotterssite gepost is en aardig wat reacties losmaakt. Anyway, daar zou ik (en velen anderen ook, denk ik...) wel een beschuitje mee willen eten...
flown in: Things with wings
- Janos
- Scramble Die-Hard
Zelfs koffiebonen.
Heb er laatst nog een paar gegeten. Kleintjes.Janos wrote:Zelfs koffiebonen.
Groeten,
Stefan
Nou, fotomodel... Het is 'slechts' Beyoncé. Leuke voor een poll; een wilde nacht met Beyoncé of een ritje achterin een F-16. Keuzeskeuzeskeuzes.michel N wrote:Nee, een foto van een fotomodel.
Ik moet van mijn vriendin de F-16 kiezen
Answers will be questioned.....
- DJMikey
- Scramble Addict
Keuzes keuzes? Waarom niet beide .. zoiets als een wild nachtelijk ritje met/op/in/aan/onder/boven (dat zijn pas keuzes) Beyonce achterin een F16?
Mike Schoenmaker
Vice-president / Activities / PR
KNVOL, region Noord-Brabant / Noord Limburg
Vice-president / Activities / PR
KNVOL, region Noord-Brabant / Noord Limburg
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Met hagelslag! (puur)michel N wrote:Anyway, daar zou ik (en velen anderen ook, denk ik...) wel een beschuitje mee willen eten...
RAMONES 1974 - 1996
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Van een ritje achterin een F-16 ga je waarschijnlijk over je nek...van een wild ritje Beyoncé zeker niet. Als ik moet kiezen tussen het geluid dat beide produceren is de keuze makkelijk gemaaktevhest wrote:Nou, fotomodel... Het is 'slechts' Beyoncé. Leuke voor een poll; een wilde nacht met Beyoncé of een ritje achterin een F-16. Keuzeskeuzeskeuzes.michel N wrote:Nee, een foto van een fotomodel.
Assume makes an ASS of U and ME.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
, ik heb n easy keuze; Nummer 2Thijs wrote:Van een ritje achterin een F-16 ga je waarschijnlijk over je nek...van een wild ritje Beyoncé zeker niet. Als ik moet kiezen tussen het geluid dat beide produceren is de keuze makkelijk gemaaktevhest wrote:Nou, fotomodel... Het is 'slechts' Beyoncé. Leuke voor een poll; een wilde nacht met Beyoncé of een ritje achterin een F-16. Keuzeskeuzeskeuzes.michel N wrote:Nee, een foto van een fotomodel.
(ben te lang voor de F16 dus is de keuze makkelijk gemaakt; k wil nog langer plezier hebben van mn knieën)
Adios, H.
Groeten,
Ron
Ron
Nummer 42 zou ik zeggen.Hurricane wrote: , ik heb n easy keuze; Nummer 2
(ben te lang voor de F16 dus is de keuze makkelijk gemaakt; k wil nog langer plezier hebben van mn knieën)
Adios, H.
That's not my name.
Groeten.,
Stefan
Dan zou ik liever eerst allebei uitproberen, alvorens een keuze te maken.... aangezien ik dan niet meer hoef te kiezen....
Ben benieuwd of ze dan wel leuke geluiden maakt... dat zingen van haar is niet mijn smaak!
Ben benieuwd of ze dan wel leuke geluiden maakt... dat zingen van haar is niet mijn smaak!
flown in: Things with wings
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
; geef mij dan maar de menselijke/ bewegende versie die eerder is genoemd. Daar zal je langer plezier van hebbenStefan wrote:Ook een lekker ding:
MfG,
Stefan
Adios, H.
Groeten,
Ron
Ron