Was daar niet die buurt-BBQ met kampvuur en ME aan de gang ??Polecat wrote:en ik zou ook extra uitkijken als je een huisadres in Culemborg hebt...Hans wrote:is niets friendly aan, behalve als hij/zij binnen armlengte afstand is, dan kijk ik iets beter uit (indien er messen in de buurt zijn wordt die afstand natuurlijk navenant groter)Hurricane wrote:Aiiiii, is de boot al bijna gezonken door friendly-fire
Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: Nieuw topic!
Groeten,
Ron
Ron
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Dat ding kan niet verder dan drie tellen. Pagina drie zijn we allang gepasseerd.evhest wrote:Deze machine is een stuk nuttiger dan dit topic.
Ik heb vroeger op school ook een nutteloze machine moeten bouwen. Die was nog veel nuttelozer, zo nutteloos zelfs dat ik niet eens meer precies weet wat het ding allemaal kon.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
== All is well, as long as we keep spinning ==
2pjotrtje wrote:Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
- Hurricane
- Scramble Master
-3Stefan wrote:2pjotrtje wrote:Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
Groeten,
Ron
Ron
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
= -1pjotrtje wrote:
Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
2
-3
Compromise is failure.
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
die tel ik liever dan eisvogels.. die willen zo veelpjotrtje wrote:Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Hurricane
- Scramble Master
Ysvogeltjes hebben hier niet zo'n best bestaan dus ik zou mn geld op n ander beest zetten (Capibara's krijgen zo meteen de overhand als we onderlopen door de klimaatsverandering; maar ik weet niet of ze ook tegen sneeuw en ijs kunnen )Polecat wrote:die tel ik liever dan eisvogels.. die willen zo veelpjotrtje wrote:Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
Groeten,
Ron
Ron
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
~Liever 10 eYschvogelsch in de hand, dan met 1 capibara in het zand~Hurricane wrote:Ysvogeltjes hebben hier niet zo'n best bestaan dus ik zou mn geld op n ander beest zetten (Capibara's krijgen zo meteen de overhand als we onderlopen door de klimaatsverandering; maar ik weet niet of ze ook tegen sneeuw en ijs kunnen )Polecat wrote:die tel ik liever dan eisvogels.. die willen zo veelpjotrtje wrote:Maar waarom hebben we het over nut en noodzaak, moderatoren en schreeuwen, terwijl we ook gewoon ijsvogels kunnen tellen in de Utrechtse grachten?
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
- JS50557
- Scramble Master
De broer van Herman?aviodromefriend wrote:O, gaat Twente dan al weer open? Dat is snel, lijkt Wilfried Finkers wel.Polecat wrote:ik ben al bijna klaar voor morgenavond!
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Juist, ook bekend als de aangever van de grappen van Herman, maar dat wist je natuurlijk zelf ook al een jaar of 20.JS50557 wrote:De broer van Herman?aviodromefriend wrote:O, gaat Twente dan al weer open? Dat is snel, lijkt Wilfried Finkers wel.Polecat wrote:ik ben al bijna klaar voor morgenavond!
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
- Hurricane
- Scramble Master
Tja, humor is ook niet meer wat het geweest isaviodromefriend wrote: Juist, ook bekend als de aangever van de grappen van Herman, maar dat wist je natuurlijk zelf ook al een jaar of 20.
Groeten,
Ron
Ron
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
waar het aftakeling betreft zijn finkers en EHTW inderdaad wel gelijk op gegaan...Hurricane wrote:Tja, humor is ook niet meer wat het geweest isaviodromefriend wrote: Juist, ook bekend als de aangever van de grappen van Herman, maar dat wist je natuurlijk zelf ook al een jaar of 20.
I have never drunk milk, and I never will . . . .
3457822jp 74 wrote:= -1pjotrtje wrote:
2
-3
(hahaaah!!! die zag niemand aankomen )
- Hurricane
- Scramble Master
... vrouwenlogica ... valt gewoon nie te volgen nieStefan wrote: 3457822
(hahaaah!!! die zag niemand aankomen )
Groeten,
Ron