Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Moderator: gatso76
Forum rules
![]() ![]() |
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
KL1281 AMS-EDI PH-EZL komt terug met hoge motor vibratie.
-
- Scramble Die-Hard
- Posts: 592
- Joined: 03 Nov 2014, 13:06
- Type of spotter: Civiel
- Subscriber Scramble: nee
- Location: EHGG/GRQ
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
CND295 PH-CDE komt nu weer binnen op de 36R met squawk 7700
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
main wheel well fire indicationrobin27198 wrote:CND295 PH-CDE komt nu weer binnen op de 36R met squawk 7700
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Gisteren is de KLM1387 AMS-KBP teruggekomen nadat de gear indicaties op groen bleven staan na vertrek.
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
KL959 AMS-NCL met de PH-KZP komt terug met een gebarsten voorruit.
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
KL1031 AMS-LHR met de PH-EZV is teruggekomen omdat de GPU klep open bleek te staan na vertrek.
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
MP8341 AMS-JNB komt zo terug na een failure van engine #1. Fuel dump gaande.
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Passengers collected by KLM B744 - PH-BFY:phkza wrote:De KL446 KWI-AMS staat in OTP aan de grond.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -boekarest
18 Jul Amsterdam (AMS) Bucharest (OTP) KL9865 PH-BFY
18 Jul Bucharest (OTP) Amsterdam (AMS) KL446 PH-BFY
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
CND397 AMS-CFU is teruggekomen na een blikseminslag kort na vertrek van de 18L.
- Stratofreighter
- Scramble Master
- Posts: 22347
- Joined: 25 Jan 2006, 08:02
- Location: Netherlands
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Was de PH-CDH.Arjenp wrote:CND397 AMS-CFU is teruggekomen na een blikseminslag kort na vertrek van de 18L.
FokkerNews.nl per February 2025...
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Zijn weer onderweg.Stratofreighter wrote:Was de PH-CDH.
-
- Scramble Senior
- Posts: 332
- Joined: 12 Sep 2007, 11:36
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: yes
- Location: Vriescheloo (Oost Groningen)
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Goedemiddag,
Ik heb deze post eerst in het dagtopic van 5 juli gezet, maar dat is natuurlijk niet de juiste plek.
Wat was het probleem met de United 767 (UAL908) die op 5 juli rond 13.00 uur lt een tijdlang op de holding van 36L stilstond en vervolgens naar centrum terug taxiede?
Hij stond daarna als cancelled (ofwel canceled in USA engels) op Dutch Plane Spotters.
Groeten van Ab Gobets.
Ik heb deze post eerst in het dagtopic van 5 juli gezet, maar dat is natuurlijk niet de juiste plek.
Wat was het probleem met de United 767 (UAL908) die op 5 juli rond 13.00 uur lt een tijdlang op de holding van 36L stilstond en vervolgens naar centrum terug taxiede?
Hij stond daarna als cancelled (ofwel canceled in USA engels) op Dutch Plane Spotters.
Groeten van Ab Gobets.
- streep
- Scramble Addict
- Posts: 1812
- Joined: 31 Jul 2003, 16:23
- Type of spotter: F1.8 voor de scherpte diepte
- Subscriber Scramble: Ferdinand Peters
- Location: hangmatje
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Door de claim regeltjes in de EU, laten maatschappijen niet veel meer los over vertragingen en annuleringen.
Als er nergens iets gemeld wordt, kunnen passagiers en of claim bedrijven nergens naar verwijzen.
Als er nergens iets gemeld wordt, kunnen passagiers en of claim bedrijven nergens naar verwijzen.
-
- Scramble Senior
- Posts: 332
- Joined: 12 Sep 2007, 11:36
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: yes
- Location: Vriescheloo (Oost Groningen)
Re: Kisten die terugkeren naar Schiphol, incidenten, enz.
Goedemiddag,streep wrote:Door de claim regeltjes in de EU, laten maatschappijen niet veel meer los over vertragingen en annuleringen.
Als er nergens iets gemeld wordt, kunnen passagiers en of claim bedrijven nergens naar verwijzen.
Het feit van een langdurige (langer dan 3 uur) vertraging of cancellation van een vlucht is altijd aan te tonen en op zich ook voldoende om een claim in te dienen. Bij het afwijzen van een claim dient de reden daarvan bekend te worden gemaakt. De oorzaak is dus niet relevant voor de claim zelf.
Vriendelijke groet,
Ab Gobets.