Thanks, ik zal je aanbod onthouden.Redskin wrote:je zou mijn 150-500 eens een keer zelf kunnen uitproberen.
Greetz, Rob.
Thanks, ik zal je aanbod onthouden.Redskin wrote:je zou mijn 150-500 eens een keer zelf kunnen uitproberen.
Hoi Rob,r.e.hendriks wrote:Ai ai.....
Moet zeggen dat jullie wel overtuigend zijn. Ik weet dat Canon natuurlijk vele malen beter is dan Sigma.
Na jullie overtuigende pleidooi ben ik wellicht toch wat meer richting de 300mm F4 aan het neigen.
Ik heb gelukkig nog een half jaartje te sparen, dan naderen we het nieuwe seizoen weer
Nog iemand een Canon 300 F4 in de aanbieding???
Nogmaals bedankt!
Groetjes, Rob.
Hola EHLW,Leeuwarden wrote:Het verschil tussen de 70-200 met en zonder IS is dat de versie met IS optisch een stap beter is. Komt zo'n beetje in iedere test naar voren. Een aanrader boven de 2.8 versie als jet het licht kunt missen. (optisch wordt de 2.8 dus ook minder goed getest)
bramos,bramos wrote:Hmm, da's 'n apart verhaal. Ik heb juist ooit (toen ik voor mijn 70-200 in de markt was) gelezen dat de non-IS optisch beter is dan de versie met IS. En dat de F4 beter is dan de F2.8, maar dat is geloof ik algemeen aangenomen/bekend. (Verschillen in de marge uiteraard, want allebei toplenzen.)
Combinatie heb ik. Kan ook wel even een plaatje maken met volle opening maar dan staat er even geen kist op.Warthog 71 wrote: En nu ik toch bezig ben, is er iemand die een 4.0 heeft, IS of non IS maakt niet, in combinatie met een full fame? Ik zou graag een plaat willen zien die op volle opening om een te kunnen of er vignetering optreed.
Hallo,Leeuwarden wrote:Marcel, via je website mailadres twee plaatjes naar je overgebliept.