spotten in Egypte

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
User avatar
Polecat
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5048
Joined: 12 Jul 2007, 13:58
Type of spotter: Omnivore
Subscriber Scramble: Polecat
Location: The Middle East of The Netherlands

Re: spotten in Egypte

Post by Polecat »

geeft ook niks.. maar was ff schrikken (geintje) :-) belangrijkste is dat je nu weer goed uitgerust bent ....

(en als je er eentje wilt zien, de dichtsbijzijnde Tu-104 die ik ooit gezien heb stond/staatin het museum van Praag-Kbely denk ik..)
I have never drunk milk, and I never will . . . .
User avatar
Caravelle
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 144
Joined: 25 Apr 2007, 22:22
Type of spotter: mooi weer spotter Schiphol
Subscriber Scramble: Caravelle
Location: Kudelstaart

Re: spotten in Egypte

Post by Caravelle »

Uitrusten was ook het doel van de vakantie. Buiten het snorkelen om was het spotten de andere excursie. In de woestijn heb je dan wel eens te maken met een fata morgana.
Dacht ook even dat ik Comet 4's, 707,s en Caravelles zag. Het waren uiteindelijk toch weer gewoon Airbus a-320's en Boeing 737's. helaas..................
User avatar
Boudewijn van Oirschot
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 2745
Joined: 16 Feb 2007, 18:16
Type of spotter: Wat niet?
Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
Location: Tilburg, NB

Re: spotten in Egypte

Post by Boudewijn van Oirschot »

Caravelle wrote:Uitrusten was ook het doel van de vakantie. Buiten het snorkelen om was het spotten de andere excursie. In de woestijn heb je dan wel eens te maken met een fata morgana.
Dacht ook even dat ik Comet 4's, 707,s en Caravelles zag. Het waren uiteindelijk toch weer gewoon Airbus a-320's en Boeing 737's. helaas..................
:M-):
User avatar
SWAT 11
Moderator
Moderator
Posts: 1722
Joined: 26 Aug 2002, 22:22
Type of spotter: S4
Subscriber Scramble: SWAT 11
Location: Galder
Contact:

Re: spotten in Egypte

Post by SWAT 11 »

Caravelle wrote:Ik bedoel met de TU-104's de toestellen van KMV en Red Wings. Die zie je bijna zeker elke dag. Ik heb alleen 2 Red Wings TU-104's kunnen platen in de landing. en 1 regi gespot van een KMV TU-104. Maar vanuit het zwembad zag ik ze regelmatig overvliegen. Verder Aurela, Orenberg, Dniproavia, Northwind Airlines kunnen platen tijdens de korte momenten dat ik ging spotten.
Kijk naar de timetable van de luchthaven van SeS.
Hallo,

Het ziet er naar uit dat we dus een goed hotel hebben uitgezocht, en dat zonder dit topic te hebben gelezen. Wij gaan namelijk ook naar Baron Palms, maar dan in augustus. Heb je eventueel nog tips? Hoe ben je o.a. van en naar het vliegveld gegaan (auto gehuurd of bus o.i.d.?) En de kisten die over het zwembad komen, zijn deze te lezen/fotograferen etc.?

Je snapt denk ik wel dat ik graag wat meer info zou willen hebben?
Alvast bedankt daarvoor...

gegroet,
Arno Cornelissen

==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
Post Reply

Return to “'t Praethuys”