News - Summer timetable 2008
Moderator: gatso76
Forum rules
Update from http://www.slotcoordination.nl" onclick="window.open(this.href);return false;:
KLC - 2 daily instead of 3 daily
Volareweb - Stopped as from end January
Air Southwest - Disapeared from slotlist
Onur Air - No Bodrum / Izmir a321 instead of a300
Transavia.com - 2 daily Orly instead of 2 daily Stansted
Anybody some positive news?????
KLC - 2 daily instead of 3 daily
Volareweb - Stopped as from end January
Air Southwest - Disapeared from slotlist
Onur Air - No Bodrum / Izmir a321 instead of a300
Transavia.com - 2 daily Orly instead of 2 daily Stansted
Flown: 319,320,321,333,AT4,AT7,717,733,73W,738,742,744,757,763,CR9,D10,E190,F70,F100,M11,M83,PA31
- tonjochems
- Scramble Master
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: tonjochems
After a few months this route is not going to work and will be cancelled without any new routeRalph wrote:Transavia.com - 2 daily Orly instead of 2 daily Stansted
2x Daily 737-700 will be way to much capacity, how many times has a Paris route with smaller aircraft failed due low demand
Regards, MTOW
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
I wouldn't put my money on this route either, but you have to take into account that Orly is the home base of the French transavia.com. So my guess is they'll offer some destinations of Transavia France that Transavia doesn't currently offer from AMS or RTM to the Dutch market.MTOW wrote:2x Daily 737-700 will be way to much capacity, how many times has a Paris route with smaller aircraft failed due low demand
Nieuwe oliebestemming vult vrijgekomen ruimte Rotterdam Airport
ROTTERDAM - Rotterdam Airport krijgt er op korte termijn een nieuwe bestemming bij. Doordat de Italiaanse prijsvechter Volareweb de route tussen de havenstad en Milaan recentelijk voor gezien hield, is er ruimte voor een nieuwe lijndienst vrijgekomen. De nieuwe vlucht zal voeren naar een interessante bestemming voor de olie-industrie, zegt luchthavendirecteur Roland Wondolleck in een gesprek met Luchtvaartnieuws.nl.
Om welke bestemming het gaat en wie de vluchten zal uitvoeren, wil Wondolleck nog niet kwijt. Wel verwacht hij op korte termijn met meer informatie naar buiten te kunnen komen.
VLM Airlines lijkt de meest voor de hand liggende kandidaat om de vrijgekomen ruimte op Rotterdam Airlines op te vullen. De regionale vervoerder vliegt al veel vanaf de luchthaven en is bovendien met name georiënteerd op zakelijke reizigers. VLM-directeur Johan Vanneste wil niet zeggen of zijn maatschappij Rotterdam met een nieuwe oliebestemming gaat verbinden. “Ik kan er momenteel nog geen commentaar op geven”, zo beantwoordt Vanneste de vraag van Luchtvaartnieuws.nl.
Dat VLM wel degelijk een nieuwe uitbreiding op Rotterdam Airport in de planning heeft, is duidelijk. “We zijn erg tevreden over Rotterdam Airport en we kijken altijd naar nieuwe mogelijkheden om te groeien. Binnen een paar weken kan ik meer zeggen", aldus Vanneste.
Members van Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl lezen binnenkort meer over de laatste ontwikkelingen op Rotterdam Airport.
bron: luchtvaartnieuws.nl
ROTTERDAM - Rotterdam Airport krijgt er op korte termijn een nieuwe bestemming bij. Doordat de Italiaanse prijsvechter Volareweb de route tussen de havenstad en Milaan recentelijk voor gezien hield, is er ruimte voor een nieuwe lijndienst vrijgekomen. De nieuwe vlucht zal voeren naar een interessante bestemming voor de olie-industrie, zegt luchthavendirecteur Roland Wondolleck in een gesprek met Luchtvaartnieuws.nl.
Om welke bestemming het gaat en wie de vluchten zal uitvoeren, wil Wondolleck nog niet kwijt. Wel verwacht hij op korte termijn met meer informatie naar buiten te kunnen komen.
VLM Airlines lijkt de meest voor de hand liggende kandidaat om de vrijgekomen ruimte op Rotterdam Airlines op te vullen. De regionale vervoerder vliegt al veel vanaf de luchthaven en is bovendien met name georiënteerd op zakelijke reizigers. VLM-directeur Johan Vanneste wil niet zeggen of zijn maatschappij Rotterdam met een nieuwe oliebestemming gaat verbinden. “Ik kan er momenteel nog geen commentaar op geven”, zo beantwoordt Vanneste de vraag van Luchtvaartnieuws.nl.
Dat VLM wel degelijk een nieuwe uitbreiding op Rotterdam Airport in de planning heeft, is duidelijk. “We zijn erg tevreden over Rotterdam Airport en we kijken altijd naar nieuwe mogelijkheden om te groeien. Binnen een paar weken kan ik meer zeggen", aldus Vanneste.
Members van Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl lezen binnenkort meer over de laatste ontwikkelingen op Rotterdam Airport.
bron: luchtvaartnieuws.nl
- Stratofreighter
- Scramble Master
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
.
Ik mis volgens mij het volgens nieuws:
VLM vervangt lijndienst met BAe-146 door drie Fokker 50-vluchten.
VLM Airlines stopt per 1 maart 2008 met het vliegen met de BAe-146 tussen Rotterdam en Londen City.
Het volledige verhaal.
Credit: Luchtvaartnieuws.
Betekend volgens mij ook slotuitbreiding op RTM voor VLM ?
Chris.
Ik mis volgens mij het volgens nieuws:
VLM vervangt lijndienst met BAe-146 door drie Fokker 50-vluchten.
VLM Airlines stopt per 1 maart 2008 met het vliegen met de BAe-146 tussen Rotterdam en Londen City.
Het volledige verhaal.
Credit: Luchtvaartnieuws.
Betekend volgens mij ook slotuitbreiding op RTM voor VLM ?
Chris.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !