Tja, militair vliegveld = militaire vluchten = militaire missies = niet altijd zomaar openbaar.remco spotter wrote:Heren,
Ik weet heel goed dat het terrecht is,maar dat vragen ik en andere mensen nietB-) hoelaat kan je weer foto,s maken vanaf p4 vanavond;-)het is trouwens heel jammer dat er weinig bekend gemaakt wordt de laaste tijd wat eidhoven betreftT_Til-76 en antonov 12 worden laat doorgegeven.vr gr remco
[ Post made via Mobile Device ]
EHEH 26-07-2014 MIL
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: EHEH 26-07-2014 MIL
Re: EHEH 26-07-2014 MIL
Inderdaad heel erg jammer dat je op voorhand niet op de minuut nauwkeurig weet over hoe en wat, maar wees eens eerlijk en denk er eens even kort (heel kort) over na: logisch of niet?Timothy25 wrote:Tja, militair vliegveld = militaire vluchten = militaire missies = niet altijd zomaar openbaar.remco spotter wrote:Heren,
Ik weet heel goed dat het terrecht is,maar dat vragen ik en andere mensen nietB-) hoelaat kan je weer foto,s maken vanaf p4 vanavond;-)het is trouwens heel jammer dat er weinig bekend gemaakt wordt de laaste tijd wat eidhoven betreftT_Til-76 en antonov 12 worden laat doorgegeven.vr gr remco
[ Post made via Mobile Device ]