Mijne heren,
Noem me achterdochtig , maar volgens mij is het onverstandig om door te geven op welke plekken je wel kan gaan staan. De heren van de NSA en onze eigen geheime diensten (hoe die tegenwoordig ook mogen heten) lezen geheid mee, en weten dan precies welke aanvullende wegen ze ook nog even moeten afsluiten, of weten waar ze even langs moeten om mensen weg te sturen (in de naam van een of andere verordening of andere ter plekke verzonnen reden). Je gooit zo je eigen glazen in.
Grt, Peter
Polderbaan 'parkeerplaats' vliegtuigen tijdens nucleaire top
Moderator: gatso76
Forum rules
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
Re: Polderbaan 'parkeerplaats' vliegtuigen tijdens nucleaire
Dan nog blijven er altijd mogelijkheden !
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
life is good, but a good life is better
Ik denk dat de heren van de AIVD/MIVD (hallo als jullie meelezen) echt zelf wel weten waar eventueel naar geparkeerde vliegtuigen kan worden gekeken.
Zo'n afsluiting is logistiek/organisatorisch lastig. Men gaat echt niet een afzetting nog 200 meter verplaatsen omdat spotters mogelijk een goed zicht hebben en dat hier melden. En de patrouille van politie en andere diensten zal sowieso vaak genoeg langskomen.
Zo'n afsluiting is logistiek/organisatorisch lastig. Men gaat echt niet een afzetting nog 200 meter verplaatsen omdat spotters mogelijk een goed zicht hebben en dat hier melden. En de patrouille van politie en andere diensten zal sowieso vaak genoeg langskomen.
http://www.youtube.com/watch?v=MKEorUfr ... e=youtu.be gaat over de maatregelen
For more pictures take a look at my website Fotografie Vink.
If so, I will not be the only person disappointed and/or fined . They already know too much of the toilets I visit through Angry Birds anyway .Aircolours wrote:Mijne heren,
Noem me achterdochtig , maar volgens mij is het onverstandig om door te geven op welke plekken je wel kan gaan staan. De heren van de NSA en onze eigen geheime diensten (hoe die tegenwoordig ook mogen heten) lezen geheid mee, en weten dan precies welke aanvullende wegen ze ook nog even moeten afsluiten, of weten waar ze even langs moeten om mensen weg te sturen (in de naam van een of andere verordening of andere ter plekke verzonnen reden). Je gooit zo je eigen glazen in.
Grt, Peter
By the way, would you rather have hundreds of crazy spotters driving around the area to find any vantage points and as such creating more traffic congestions than the ones already expected?
Alright moderators, it's time to merge these topics and drag them to the Praethuys!
Kees
And we continue here with off topic:
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... &start=120
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... &start=120