Nieuw tǿpic!
Forum rules
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: Nieuw topic!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GqC5Tor1bm8[/youtube]
De sinterklaas hit voor iedereen die n huisdier wil zonder de omslachtige ellende
De sinterklaas hit voor iedereen die n huisdier wil zonder de omslachtige ellende
Groeten,
Ron
Ron
Die van mij is al kapot...Hurricane wrote:
Sefan
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
je hamster? of zijn speeltje.... ?Stefan wrote:Die van mij is al kapot...Hurricane wrote:
Sefan
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Hurricane
- Scramble Master
Moet je ook de gebruiksaanwijzing lezen ( ... ook al is die er niet in het NL )Stefan wrote:Die van mij is al kapot...Hurricane wrote:
Sefan
Garantie tot aan de voordeur
H.
Groeten,
Ron
Ron
- Hurricane
- Scramble Master
'In hele Bijbel geen pepernoot te vinden'
DEN HAAG - „De regering heeft geen rechtsgrond om zich met de versierselen op de mijter of de tabberd van de goedheilig man te bemoeien.” Dat antwoordde minister Ronald Plasterk (OCW) woensdag op vragen van het CDA. De fractie zat in de maag met het weglaten van het kruisteken op de mijter en de tabberd van de Sint, vooral wanneer hij het multiculturele Amsterdam bezoekt.
Er is geen enkele reden de christelijke herkomst van Sint Nicolaas te verbergen, zeiden Jan Schinkelshoek en Ad Koppejan tegen de minister. De christelijke herkomst van onze cultuur mag niet worden verloochend omdat er nieuwe etnische groepen zijn gekomen, stelde het bezorgde duo.
Plasterk wijst erop dat het sinterklaasfeest deels christelijk is, maar dat het een complexe ontstaansgeschiedenis kent. De minister en zijn collega van Binnenlandse Zaken sloegen er Gods Woord kennelijk nog eens speciaal op na: „Het kabinet heeft in de Bijbel geen Zwarte Pieten, schimmel, pepernoten of stoomboot kunnen ontdekken. Deze essentialia van het sinterklaarsfeest zijn kennelijk niet aan het christendom ontsproten”, aldus de bewindsman.
Hij vindt dat het feest 'vanzelfsprekend' in ere moet worden gehouden, maar dat iedereen zelf moet weten hoe hij of zij het viert.
Aldus; http://www.telegraaf.nl/binnenland/5473 ... el___.html
Kunnen we in ieder geval weer rustig slapen ... volgend jaar is ie er niet meer
H.
DEN HAAG - „De regering heeft geen rechtsgrond om zich met de versierselen op de mijter of de tabberd van de goedheilig man te bemoeien.” Dat antwoordde minister Ronald Plasterk (OCW) woensdag op vragen van het CDA. De fractie zat in de maag met het weglaten van het kruisteken op de mijter en de tabberd van de Sint, vooral wanneer hij het multiculturele Amsterdam bezoekt.
Er is geen enkele reden de christelijke herkomst van Sint Nicolaas te verbergen, zeiden Jan Schinkelshoek en Ad Koppejan tegen de minister. De christelijke herkomst van onze cultuur mag niet worden verloochend omdat er nieuwe etnische groepen zijn gekomen, stelde het bezorgde duo.
Plasterk wijst erop dat het sinterklaasfeest deels christelijk is, maar dat het een complexe ontstaansgeschiedenis kent. De minister en zijn collega van Binnenlandse Zaken sloegen er Gods Woord kennelijk nog eens speciaal op na: „Het kabinet heeft in de Bijbel geen Zwarte Pieten, schimmel, pepernoten of stoomboot kunnen ontdekken. Deze essentialia van het sinterklaarsfeest zijn kennelijk niet aan het christendom ontsproten”, aldus de bewindsman.
Hij vindt dat het feest 'vanzelfsprekend' in ere moet worden gehouden, maar dat iedereen zelf moet weten hoe hij of zij het viert.
Aldus; http://www.telegraaf.nl/binnenland/5473 ... el___.html
Kunnen we in ieder geval weer rustig slapen ... volgend jaar is ie er niet meer
H.
Groeten,
Ron
Ron
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Wie, de kamerleden, Plasterk of sniklaas?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Vond deze al een tijdje terug, maar had nooit tijd hem hier te plaatsen: http://www.dutchdreads.nl/viewtopic.php ... tart=35252 Iemand enig idee wat betreft c/n en registratie van deze slechts half opgeblazen Beluga? De regi lijkt mij iets Zweeds, afgaande op de operator.
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
- Hurricane
- Scramble Master
Die laatste blijft wel maar alles daar voor kan gemist wordenaviodromefriend wrote:Wie, de kamerleden, Plasterk of sniklaas?
H.
Groeten,
Ron
Ron
- Hurricane
- Scramble Master
SE-IKEA of S(E)elma Lagerlöfaviodromefriend wrote:Vond deze al een tijdje terug, maar had nooit tijd hem hier te plaatsen: http://www.dutchdreads.nl/viewtopic.php ... tart=35252 Iemand enig idee wat betreft c/n en registratie van deze slechts half opgeblazen Beluga? De regi lijkt mij iets Zweeds, afgaande op de operator.
H.
Groeten,
Ron
Ron
- Hurricane
- Scramble Master
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5484 ... zak__.html
Bulgarije in nood; gaat lekker ... zo komen die Mig-21's, -29's en SU-25's nooit verder richting NL ( ... of toch wel ...)
En kwam op A'liners ook nog tegen dat de Hongaarse L39's hun uit fasering tegemoet gaan deze maand ???
Adios, H.
[Page 107 is n feit ]
Bulgarije in nood; gaat lekker ... zo komen die Mig-21's, -29's en SU-25's nooit verder richting NL ( ... of toch wel ...)
En kwam op A'liners ook nog tegen dat de Hongaarse L39's hun uit fasering tegemoet gaan deze maand ???
Adios, H.
[Page 107 is n feit ]
Last edited by Hurricane on 03 Dec 2009, 16:02, edited 1 time in total.
Groeten,
Ron
Ron
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Potverdorie, nu is de krisis ook bij mij aangekomen......
MIJN HAGELSLAG IS OP!
MIJN HAGELSLAG IS OP!
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- Hurricane
- Scramble Master
Heb je hier wat aan ??? (thnx to google)Gerard wrote:Potverdorie, nu is de krisis ook bij mij aangekomen......
MIJN HAGELSLAG IS OP!
Groeten,
Ron
Ron
Hahahaha... had je dat gezien... er staat een Sinterklaas tussen de hagelslagpakken....Hurricane wrote:Heb je hier wat aan ??? (thnx to google)Gerard wrote:Potverdorie, nu is de krisis ook bij mij aangekomen......
MIJN HAGELSLAG IS OP!
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Daar heb ik hier in Duitsland niet veel aan. Noch Hagelslag, noch Sinterklaas......Stefan wrote:Hahahaha... had je dat gezien... er staat een Sinterklaas tussen de hagelslagpakken....Hurricane wrote:
Heb je hier wat aan ??? (thnx to google)
Sinterklaas? Die zag er vroeger wel iets gezonder uit!
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- Hurricane
- Scramble Master
; Yes, i heb gezien dat hij daar stond ... hij heeft eerst alles laten verdwijnen en is nu in zijn privé collectie de vangst aan het bewonderen (ennuhhh, zondag gaat ie weer foetsie)Stefan wrote:Hahahaha... had je dat gezien... er staat een Sinterklaas tussen de hagelslagpakken....
H.
Groeten,
Ron
Ron