ja dat begrijp ikB767-300ER wrote:Heren,
lezen
Maartje stelt dat de 2 kisten komen ter uitbreiding, niet ter vervangin... 1+1=....
Overigens is dit nog niet bevestigd naar mij toe.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![]() |
ja dat begrijp ikB767-300ER wrote:Heren,
lezen
Maartje stelt dat de 2 kisten komen ter uitbreiding, niet ter vervangin... 1+1=....
Overigens is dit nog niet bevestigd naar mij toe.
kan ook !B767-300ER wrote:Waarom moeten de AHX en de AHQ volgens jou dan vervangen worden???
Als ze er nog 3 jaar mee vliegen, kunnen deze toch ook als eerste vervangen worden door de 787's eind 2013/2014....
Dasn heb je3x nieuwe 767, 2x oude
vanaf 2014 2x 787 en 3x nieuwere 767
en later de rest pas...
B767-300ER wrote:Waarom moeten de AHX en de AHQ volgens jou dan vervangen worden???
Als ze er nog 3 jaar mee vliegen, kunnen deze toch ook als eerste vervangen worden door de 787's eind 2013/2014....
Dasn heb je3x nieuwe 767, 2x oude
vanaf 2014 2x 787 en 3x nieuwere 767
en later de rest pas...
Dat hoor je mij nergens zeggen, dat suggereert Maartjenick777 wrote:B767-300ER wrote:Waarom moeten de AHX en de AHQ volgens jou dan vervangen worden???
Als ze er nog 3 jaar mee vliegen, kunnen deze toch ook als eerste vervangen worden door de 787's eind 2013/2014....
Dasn heb je3x nieuwe 767, 2x oude
vanaf 2014 2x 787 en 3x nieuwere 767
en later de rest pas...
Maartje had het wel SMART moeten formuleren dan. Want als je het zo leest dan denk je dat er extra kisten bijkomen. Zeker omdat de 3de kist niet begin maar eind 2011 zou komen. Als ze dat had toegelicht dat deze data ook verschoven is naar begin 2011.
Samengevat dus worden de AHQ en AHX niet vervangen maar blijven ook lekker doorvliegen.
Maximum vlieguren is nog geen probleem, daarbij, dat is oprekbaar. de 76-jes van MP mogen ook tot 130000arkeflyfan wrote: kan ook !maar ik wist niet beter, dat de oudjes weg moesten omdat ze aan hun maximum aantal vlieguren kwamen te zitten
maar als dat niet zo is, zou dit inderdaad een goede oplossing zijn!
Ik ga er wel vanuit, aangezien morgen de PH-MCI een vluchtje voor OR gaat uitvoeren.James wrote:zag dat de Colombo vlucht onbepaald vertraags is, weer een kist kaduuk??
Maak daar maar de MCJ van, queen of the MP fleetDutchbird wrote: Ik ga er wel vanuit, aangezien morgen de PH-MCI een vluchtje voor OR gaat uitvoeren.
Grtz,
Oude tijden herleven.Gietje wrote:Het gaat de laatste tijd wel erg vaak mis zeg, of beeld ik me dat in?
Oude tijden herleven, inderdaad, maar gelukkig maar tijdelijk. Zoals Martijn stelt erg veel pech in een korte periodeDutchbird wrote:Oude tijden herleven.Gietje wrote:Het gaat de laatste tijd wel erg vaak mis zeg, of beeld ik me dat in?![]()
Ik zie trouwens op internet staan dat de OR 466 uit maarliefst 5bestemmingen (Colombo, Goa, Bahrain, Mombasa én Larnaca) verwacht komt? Klopt dat?
Grtz,