ehhhhhhh ja idd een beetje "dubbel" misschien maar zo gaat men dus een steeds grotere ring leggen rondom de banen waar je gewoon helemaal niet meer mag komen en dan alleen mensen met super enorme tele lenzen kunnen gaan fotograferen mits je op de enige 2 officiele plekken staat. tja ik ben er gewoon BOOOS om en zo wordt het beoefenen van je hobby op den duur onmogelijk gemaakt.ehusmann wrote:Uhm, misschien ben ik een beetje erg traag ven begrip nu, maar als de spotters hun auto's wel ergens anders neer zetten, maar de dagjesmensen het verkeerd doen, wat is dan het probleem van parkeerverbod? Wat is er dan verpest? Volgens mij is het dan nu alleen maar beter geworden, want nu kunnen ze er niet meer parkeren... (of in elk geval op straffe van een boete).dvdzee wrote:Dat is gebeurd na de 23ste April en dat komt dus door deze situatie, waarbij er 2 bijna ongelukken zijn gebeurd en vrachtwagens niet normaal de bocht om konden en over het gras moesten rijden om gewoon normaal hun werk te kunnen doen.
En helaas zijn het echt de dagjes mensen ( die helaas allen die dag onze ooster buren waren ) die het verpesten. Ik maak me daar persoonlijk zeer kwaad om en durf best om mensen aan te spreken. Ze verpesten het gewoon de dagjes mensen. Liefhebbers zetten de auto heus wel ergens goed neer en gaan zelfs een stukje wandelen / lopen of steppen.
Erwin
Maar tja........misschien ben ik er ook wel te serieus mee bezig hoor.