Dat ligt politiek nogal erg gevoelig de kisten omspuiten in MP kleuren, maar wie weet gaat het ooit eens gebeuren.mac wrote:Dan mogen die 4 ERF-en ook een mooi rood jasje geven.
Als het politieke aspect in parijs te lang gaat duren kan je nog zo optijd vliegen maar dan gaan de concurrenten met de groei er vandoor. Stilstand is toch achteruitgang?
Martinair praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Gonzo
When nothing goes right.......go left.
When nothing goes right.......go left.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
De 29ste doet een 74 het rondje TFS-VCP (en terug via EMA) , dus wie weet...
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Deleted
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Last edited by B767-300ER on 28 Nov 2011, 09:17, edited 1 time in total.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Derice
- Scramble Addict
- Posts: 1703
- Joined: 24 Dec 2007, 14:12
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Orka in blik.
Apart hoor, zo'n beest op 30.000ft.
Maar hoe werkt dat dan?
Gaat die orka in een bak met water aan boord of wordt ie vanaf het vertrek in Harderwijk tot aan de aankomst in het zwemparadijs op z'n eindbestemming natgehouden met een tuinslang o.i.d?
En waar laat je al dat water dan in het toestel? (Zowel om te sproeien als het gene wat eraf druipt).
Apart hoor, zo'n beest op 30.000ft.
Maar hoe werkt dat dan?
Gaat die orka in een bak met water aan boord of wordt ie vanaf het vertrek in Harderwijk tot aan de aankomst in het zwemparadijs op z'n eindbestemming natgehouden met een tuinslang o.i.d?
En waar laat je al dat water dan in het toestel? (Zowel om te sproeien als het gene wat eraf druipt).
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
.
Last edited by mac on 29 Nov 2011, 15:10, edited 1 time in total.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
deleted
Last edited by Gonzo on 28 Nov 2011, 09:56, edited 1 time in total.
Gonzo
When nothing goes right.......go left.
When nothing goes right.......go left.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
deleted
Last edited by Gonzo on 28 Nov 2011, 09:56, edited 1 time in total.
Gonzo
When nothing goes right.......go left.
When nothing goes right.......go left.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Misschien vervoerd Martinair dat beestje helemaal niet. Toch weer een pagina tekst gevuld met stel dat Martinair hem gaat vervoeren. In een 124 schuif je dat ding zo naar binnen en heb je ook geen hooglader nodig. Al weet ik natuurlijk niet wat het maximaal gewicht is wat die kan tillen.
- Hurricane
- Scramble Master
- Posts: 5415
- Joined: 05 Oct 2003, 18:03
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
- Location: EHVB
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
'Free Willy' ging op zijn vrijlating bij Groenland in een C-17A van de USAF. Dat beest zat toen in een soort drukkamer, gevuld met water en een er zat een circulatie-pomp aangesloten voor stromend water in deze afgesloten ruimte.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Keiko_(orka)
Let wel, dit is een volgroeit beest en niet deze kleinere versie van 1200kg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Keiko_(orka)
Let wel, dit is een volgroeit beest en niet deze kleinere versie van 1200kg
Groeten,
Ron
Ron
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Ik vind het wel een leuke topic dus laten we maar even doorgaan.
Maar wil je meer weten kijk dan even op http://www.dolfinarium.nl/nl/dolfinariu ... organ.html daar wordt het ook allemaal bijgehouden
Maar wil je meer weten kijk dan even op http://www.dolfinarium.nl/nl/dolfinariu ... organ.html daar wordt het ook allemaal bijgehouden
Last edited by Gonzo on 28 Nov 2011, 09:56, edited 1 time in total.
Gonzo
When nothing goes right.......go left.
When nothing goes right.......go left.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Eeehhh.. als de autopilot/vlieger gewoon z'n werk doet en gecoördineerd vliegt loopt er helemaal 0 water weg. Het geheel wordt hoogstens wat zwaarder in de bocht. Of bedoel je pitch 'angel'?Gonzo wrote: Daarnaast was de bank angel maximaal op 10 graden ingesteld zodat het water gedurende de vlucht in een bocht niet wegliep.
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Ik zal dan iig tot de 29ste mijn bijdrage leveren aan dit topic. En geeft toe het was op het vertrek van de pax kisten na een beetje stil geworden hier. Beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad toch?
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
dacht dat het de bank angel was die op de auto pilot was ingesteld, ach ja ben geen vlieger dus als het de pitch was heb ik het niet helemaal goed begrepen.76-er wrote:Eeehhh.. als de autopilot/vlieger gewoon z'n werk doet en gecoördineerd vliegt loopt er helemaal 0 water weg. Het geheel wordt hoogstens wat zwaarder in de bocht. Of bedoel je pitch 'angel'?Gonzo wrote: Daarnaast was de bank angel maximaal op 10 graden ingesteld zodat het water gedurende de vlucht in een bocht niet wegliep.
Gonzo
When nothing goes right.......go left.
When nothing goes right.......go left.
-
- Scramble Master
- Posts: 3523
- Joined: 03 Dec 2006, 22:10
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
- Location: Airshows, EHKD, Where HAT eh took me
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
En een heleboel georka dat hier wordt bespeculeerd wordt gewoon op de site van het dolfinarium verteld. Klik bij de link van Gonzo een post of vier hierboven op de button Voorbereiding verhuizing Morgan
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Martinair praat/discussie/speculeer corner
Deleted
Last edited by B767-300ER on 28 Nov 2011, 09:17, edited 1 time in total.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.