We horen 't graag zodra de webmaster denkt dat alle kleine probleempjes zijn opgelost en de website volledig zou moeten werken, dan kunnen de gebruikers de nog 'vergeten' bugs hier gaan meldenT-O wrote:En natuurlijk zijn er in het begin wat kleine probleempjes, dat hoort zo.
Scramble 2020 website
Forum rules
- EHAM
- Scramble Master
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Joost de Wit
Re: Scramble 2020 website
- Antheii
- Scramble Master
- Type of spotter: S4.5
- Subscriber Scramble: frm 1981
Bug, bewust er niet meer bij gezet, of simpelweg vergeten?
Maar wilde net een update geven bij de Airfield Guides, en dat kon niet meer
(edit: idem bij de Orbats)
(edit 2: idem Civil Database)
Maar wilde net een update geven bij de Airfield Guides, en dat kon niet meer
(edit: idem bij de Orbats)
(edit 2: idem Civil Database)
(\ /)
( . .)
C('')('') - Meet Tiny Bunny. Copy Tiny Bunny to help him on his way to world domination
( . .)
C('')('') - Meet Tiny Bunny. Copy Tiny Bunny to help him on his way to world domination
- Flyboy
- Scramble Master
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Flyboy
Mooi werk!!
Kan de strikethrough van gecancelde airshows in een duidelijkere kleur? Het huidige lichtgrijs is zeer subtiel en van vele oldies lopen de ogen toch wat achteruit...
Kan de strikethrough van gecancelde airshows in een duidelijkere kleur? Het huidige lichtgrijs is zeer subtiel en van vele oldies lopen de ogen toch wat achteruit...
-
- Scramble Die-Hard
Hulde voor dit noeste werk! De vorige look was outdated en dit ziet er weer fris en modern uit! Ik heb er het volste vertrouwen in dat de kinderziektes er nog wel worden uitgehaald.
Allereerst top al die inzet op denk vrijwillige basis!
Misschien doe ik het verkeerd maar op de oude site kon je heel makkelijk de laatste forum posts op het forum zien rechts van het scherm. Ik mis dit overzicht waardoor je nu alle sub fora moet aflopen om te zien of er nieuws is. Ik vraag dit in alle bescheidenheid en dankbaarheid van zulk een geweldige spotters website!
Misschien doe ik het verkeerd maar op de oude site kon je heel makkelijk de laatste forum posts op het forum zien rechts van het scherm. Ik mis dit overzicht waardoor je nu alle sub fora moet aflopen om te zien of er nieuws is. Ik vraag dit in alle bescheidenheid en dankbaarheid van zulk een geweldige spotters website!
Die miste ik ook, overzicht laatste berichten, maar die is er wel:
search.php?search_id=active_topics
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F1
- Subscriber Scramble: Iroquois
Bedankt voor de link. Ik miste t overzicht van laatste posts op de startpagina ook. Was al jaren de enige manier hoe ik op het messagebord kwam.MainPower wrote:Die miste ik ook, overzicht laatste berichten, maar die is er wel:
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Komt er ook een mobiele versie van de nieuwe website? Op een smartphone is het momenteel een ramp
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- Gerard
- Scramble Master
..... en sinds vandaag is ook het messageboard op de telefoon niet meer te gebruiken
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: S1(Radio+SBS)
Hi Scramble team, compliments for the new site!
@All other. I've changed my url for MB on Safari (MacOS & iOS) to : https://www.scramble.nl/community/messa ... ive_topics this works fine here.
@All other. I've changed my url for MB on Safari (MacOS & iOS) to : https://www.scramble.nl/community/messa ... ive_topics this works fine here.
- Gerard
- Scramble Master
Not on IOS13.7! The columns are wider than the screen and cannot be scrolled left/right .theguide wrote: ↑02 Sep 2020, 20:05 I've changed my url for MB on Safari (MacOS & iOS) to : https://www.scramble.nl/community/messa ... ive_topics this works fine here.
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- witje
- Scramble Addict
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: witje
Strange! I have no problems, but the messageboard is a little small.Gerard wrote: ↑02 Sep 2020, 20:22Not on IOS13.7! The columns are wider than the screen and cannot be scrolled left/right .theguide wrote: ↑02 Sep 2020, 20:05 I've changed my url for MB on Safari (MacOS & iOS) to : https://www.scramble.nl/community/messa ... ive_topics this works fine here.
Martijn
IK gebruik van nature altijd FIREFOX, maar het is niet mogelijk om daar in te loggen op het message board.
Elke keer dat ik daar username en wachtwoord invul springt hij weer naar de blanco invulvelden, ook een nieuw account aanmaken werkt daar niet, evenals het versturen van een mail naar de administrator (dit laatste ook niet trouwens in EDGE).
Inloggen in EDGE werkt wel, wat dit een beetje vreemd maakt
Elke keer dat ik daar username en wachtwoord invul springt hij weer naar de blanco invulvelden, ook een nieuw account aanmaken werkt daar niet, evenals het versturen van een mail naar de administrator (dit laatste ook niet trouwens in EDGE).
Inloggen in EDGE werkt wel, wat dit een beetje vreemd maakt
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Hi Roberto, had een soort gelijk issue. Wat kan helpen is je cookies / websitevoorkeuren etc te verwijderen. Dat kan ook het verschil verklaren tussen Edge en Firefox.
Succes, Thijs
Succes, Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
Waarom staan deze mededelingen in de afdeling Photography ?.