EHTW 07-09-2019 MIL
Forum rules
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F3
EHTW 07-09-2019 MIL
Belgian Navy NH90 visited Twente today. reason and registration unknown.
https://ehtwspotters.nl/
-
- Scramble Die-Hard
Re: EHTW 07-09-2019 MIL
Regi = RN01Tim123 wrote:Belgian Navy NH90 visited Twente today. reason and registration unknown.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: Military photography
- Subscriber Scramble: Zonan Adolfse
Negative, flew back to Belgium somewhere around 16:00 I believeSjoerd wrote:Is it still there?
Pics: https://www.flickr.com/photos/zonanadolfse/
- Patrick v
- Scramble Junior
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Patrick v
The RN01 departed at 14:40.
- Bassie76
- Scramble Senior
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: Bassie76
Zo eerst even een bekertje azijn drinken voor het volgende:Sjoerd wrote:Is it still there?
Vroeger, zelfs al voordat internet zijn intrede deed, werd nog wel eens via via bekend dat een interessante kist Twente ging bezoeken. Zeker als dit in het weekend zou gaan gebeuren. Dan togen wij met boekje en/of fototoestel naar de spottersbult of het zandpad om er bij te zijn en het gebeuren vast te leggen. Nu moet je deze info allemaal achteraf lezen....
Vragen:
Is deze info er nu gewoonweg niet meer? Geloof ik niet.
Wordt ze niet meer gedeeld? Kan ik begrijpen. Het hoeft niet gedeeld te worden, maar jammer is het wel.
Is deze info er wel, maar niet gelezen? Kan, dan heb ik niks gezegd.
Of zitten we met velen niet meer in de 'loop'. Denk hierbij aan het gegeven dat AELS niet meer aankondigt wanneer er een toestel voor ontmanteling binnenkomt vanwege de overlast die veroorzaakt wordt door de vele mensen die hier op afkomen. Alleen een klein groepje 'happy few' is hiervan nog wel op de hoogte. Dat laatste steekt wel een beetje Voor veel mensen, die al sinds jaar en dag het veld bezoeken en zich altijd aan de regels hebben gehouden, voelt dit toch een beetje alsof ze niet meer welkom zijn.
Dat moest ik even kwijt.
-
- Scramble Die-Hard
Helaas maar waar. De NH90 kwam ook als een verrassing. Het is nu een kwestie van geluk hebben dat je iets meepikt..Bassie76 wrote:Zo eerst even een bekertje azijn drinken voor het volgende:Sjoerd wrote:Is it still there?
Vroeger, zelfs al voordat internet zijn intrede deed, werd nog wel eens via via bekend dat een interessante kist Twente ging bezoeken. Zeker als dit in het weekend zou gaan gebeuren. Dan togen wij met boekje en/of fototoestel naar de spottersbult of het zandpad om er bij te zijn en het gebeuren vast te leggen. Nu moet je deze info allemaal achteraf lezen....
Vragen:
Is deze info er nu gewoonweg niet meer? Geloof ik niet.
Wordt ze niet meer gedeeld? Kan ik begrijpen. Het hoeft niet gedeeld te worden, maar jammer is het wel.
Is deze info er wel, maar niet gelezen? Kan, dan heb ik niks gezegd.
Of zitten we met velen niet meer in de 'loop'. Denk hierbij aan het gegeven dat AELS niet meer aankondigt wanneer er een toestel voor ontmanteling binnenkomt vanwege de overlast die veroorzaakt wordt door de vele mensen die hier op afkomen. Alleen een klein groepje 'happy few' is hiervan nog wel op de hoogte. Dat laatste steekt wel een beetje Voor veel mensen, die al sinds jaar en dag het veld bezoeken en zich altijd aan de regels hebben gehouden, voelt dit toch een beetje alsof ze niet meer welkom zijn.
Dat moest ik even kwijt.