EHAM 14-04-2019
Moderator: gatso76
Forum rules
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Posts: 1515
- Joined: 07 Feb 2005, 19:16
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
- Location: Alphen aan den Rijn
EHAM 14-04-2019
AT850/851 operated by 787.
Re: EHAM 14-04-2019
Niet genoeg slots gekregen voor deze zomer? Want zie dat ze op 21 en 28 april ook de AT 852/853 laten opereren. (2x 73H)
- EHRD88
- Scramble Addict
- Posts: 1527
- Joined: 30 Jul 2005, 16:45
- Type of spotter: Civil, Bizjet/prop.
- Location: Rotterdam (EHRD/RTM)
Re: EHAM 14-04-2019
Ik zeg 'paasvakantie'Avgeek wrote:Niet genoeg slots gekregen voor deze zomer? Want zie dat ze op 21 en 28 april ook de AT 852/853 laten opereren. (2x 73H)
kijk ook hier: http://rtm-spotter.blogspot.com/
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16024
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: EHAM 14-04-2019
0920-1800 SE-RNR CL350
1130-1300 9H-ELI Ce750
xxxx-1140 D-CTOR Phenom 300
1300-xxxx VP-CFL Fa7X
1315-1420 D-IDAS Phenom 100
xxxx-1330 G-KIMI Pa46
1550-xxxx LX-VMF Ce560
xxxx-1600 G-TWOP Ce525
xxxx-1600 HZ-XY7 A320
xxxx-1700 OO-XLS Ce560
1705-xxxx M-IFFY Ce510
1925-xxxx 9H-VCJ CL350
xxxx-2000 N206QS CL650
xxxx-2120 D-FELE TBM930
1130-1300 9H-ELI Ce750
xxxx-1140 D-CTOR Phenom 300
1300-xxxx VP-CFL Fa7X
1315-1420 D-IDAS Phenom 100
xxxx-1330 G-KIMI Pa46
1550-xxxx LX-VMF Ce560
xxxx-1600 G-TWOP Ce525
xxxx-1600 HZ-XY7 A320
xxxx-1700 OO-XLS Ce560
1705-xxxx M-IFFY Ce510
1925-xxxx 9H-VCJ CL350
xxxx-2000 N206QS CL650
xxxx-2120 D-FELE TBM930
Last edited by T7 on 13 Apr 2019, 19:40, edited 2 times in total.
Re: EHAM 14-04-2019
1230-1300 HB-JXO A320 EASY JET
1730-1910 B777-300 TURKISH AL
1915-2015 D-ATUI B737-800 TUI,EW7184/7185
1730-1910 B777-300 TURKISH AL
1915-2015 D-ATUI B737-800 TUI,EW7184/7185
Rgds,Martin.
Re: EHAM 14-04-2019
07:50-12:05 GA88/89 773 PK-GIK retro c/s
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: EHAM 14-04-2019
Delayed till the 15th. 12.40 hrs.B767-300ER wrote:2100-xxxx OR074 ATH ATH 321 SX-ABY
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16024
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: EHAM 14-04-2019
1050-1150 ES-SAV A320 Air Malta (all white)
1745-1825 EC-NCT A320 Vueling
1840-1910 G-JZHC 737-800 Jet2
1745-1825 EC-NCT A320 Vueling
1840-1910 G-JZHC 737-800 Jet2
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: EHAM 14-04-2019
TCJJI. Parking Echo18YS11 wrote: 1730-1910 B777-300 TURKISH AL
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: EHAM 14-04-2019
CNRGT. Parking Golf4nuckleuz wrote:AT850/851 operated by 787.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: EHAM 14-04-2019
Lijkt me sterk net als gisteren is deze weer onderweg naar Istanbul.B767-300ER wrote:CNRGT. Parking Golf4nuckleuz wrote:AT850/851 operated by 787.
De CN-RGB en CN-RGU lijken me waarschijnlijker.
Re: EHAM 14-04-2019
Avgeek wrote:Lijkt me sterk net als gisteren is deze weer onderweg naar Istanbul.B767-300ER wrote:CNRGT. Parking Golf4nuckleuz wrote:AT850/851 operated by 787.
De CN-RGB en CN-RGU lijken me waarschijnlijker.
Makkelijk om te zeggen dat het je sterk lijkt als deze onderweg is naar Istanbul.
De RGT staat in de systemen en dat geeft hij door. Dat dan later de RGT alsnog vertrekt naar Istanbul en dus de RGT fout is doorgegeven door de maatschappij / afhandelaar of gewoon een aircraft change is een ander verhaal.
http://www.wildlife-photos.net, planepix.nl and aviationpix.nl
- T7
- Scramble Master
- Posts: 16024
- Joined: 11 Aug 2004, 15:26
- Type of spotter: S5/SBS
- Location: EHAM/Hoofddorp
Re: EHAM 14-04-2019
CN-RGU will be the one.B767-300ER wrote:CNRGT. Parking Golf4nuckleuz wrote:AT850/851 operated by 787.
Re: EHAM 14-04-2019
Je mag het makkelijk vinden voel je vrijaltenae wrote:Avgeek wrote:
Lijkt me sterk net als gisteren is deze weer onderweg naar Istanbul.
De CN-RGB en CN-RGU lijken me waarschijnlijker.
Makkelijk om te zeggen dat het je sterk lijkt als deze onderweg is naar Istanbul.
De RGT staat in de systemen en dat geeft hij door. Dat dan later de RGT alsnog vertrekt naar Istanbul en dus de RGT fout is doorgegeven door de maatschappij / afhandelaar of gewoon een aircraft change is een ander verhaal.
767 baseert zich op de Schiphol info welke van de handling/airline komt. Ik merk op dat die info niet klopt en zeg dat, of het een change of plane is of verkeerde info is irrelevant.