Welk type vliegtuig in reclame?
Forum rules
Welk type vliegtuig in reclame?
Hey,
In de reclame van abn amro zie ik steeds een vliegtuig romp voorbij komen (op een trailer), en ik kan er niet tegen dat ik er niet achter kom van wat voor type vliegtuig het is.
Weet een van jullie welk vliegtuig het is/was?
In de reclame van abn amro zie ik steeds een vliegtuig romp voorbij komen (op een trailer), en ik kan er niet tegen dat ik er niet achter kom van wat voor type vliegtuig het is.
Weet een van jullie welk vliegtuig het is/was?
Re: Welk type vliegtuig in reclame?
Volgens mij is dat een Fokker70/100
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Frank Mink
Ik vermoed dat het een A320 is
Ik dacht zelf aan een Airbus uit de A320 familie. o.a. vanwege de cockpit ramen en de antenne boven op de romp.
Allebei niet.
Kijk maar eens naar de pax door, de door handle lijkt op die van een Boeing model, edoch de cockpit ramen zijn duidelijk geen Boeing,....
Kijk maar eens naar de pax door, de door handle lijkt op die van een Boeing model, edoch de cockpit ramen zijn duidelijk geen Boeing,....
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Ik kan de reclame zo niet vinden. Heeft iemand misschien een plaatje?
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Betreft het deze: https://www.youtube.com/watch?v=yxi7cSm6gxofrank kramer wrote:Ik kan de reclame zo niet vinden. Heeft iemand misschien een plaatje?
- frank kramer
- Scramble Master
B717?
Frank Kramer
100% A320
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Het moet een A320 zijn, en volgens dit eveneens van ABN-Amro afkomstige filmpje (https://www.youtube.com/watch?v=XyYzTqgIfGA) zou het een toestel van APOC kunnen zijn. In deze video is de VP-BQZ(?) te zien, maar die kan het volgens mij niet zijn, aangezien die cockpitsectie volgens AIRnieuws bij Simzation in Waarland staat/stond (in 2016 althans).
De opschriften LDW90 leveren ook niet echt veel op...
De opschriften LDW90 leveren ook niet echt veel op...
- frank kramer
- Scramble Master
Ik vraag het me af. De doorhandle lijkt inderdaad niet "des Airbus", de built-in stairs (maar meer waarschijnlijk: de glijbaan) onder de deur komen niet overeen met een A320 en misschien ook de plaats van de nooddeur(en) boven de vleugels niet. Verder zit bij een Airbus het "oogje" op de deur op een andere plek dan bij deze kist. Aantal raampjes tot aan de eerste nooddeur boven de vleugel (15) komt dan weer WEL overeen met een A320...
Hoe dan ook, filmpje lijkt in ieder geval niet opgenomen in Europa als je naar de nummerplaten op de auto's kijkt. Mooie puzzle!
APOC geeft op hun eigen site aan dat ze recent (2017-18) twee A320's (MSN 667 en MSN 1605) hebben binnengehaald om uit elkaar te schroeven, en ook twee A319's (MSN 1053 en MSN 1377). Er staat niet bij WAAR die kisten uit elkaar zijn geschroefd..
Hoe dan ook, filmpje lijkt in ieder geval niet opgenomen in Europa als je naar de nummerplaten op de auto's kijkt. Mooie puzzle!
APOC geeft op hun eigen site aan dat ze recent (2017-18) twee A320's (MSN 667 en MSN 1605) hebben binnengehaald om uit elkaar te schroeven, en ook twee A319's (MSN 1053 en MSN 1377). Er staat niet bij WAAR die kisten uit elkaar zijn geschroefd..
Frank Kramer
Waar baseer je dat op?Diarto wrote:100% A320
Upje.
Ben nog steeds reuze benieuwd en niet overtuigd.
Ben nog steeds reuze benieuwd en niet overtuigd.
Precies dat. De slide door lijkt inderdaad anders maar kan dat niet afgetaped zijn o.i.d.? Die cockpitramen kunnen vlg mij echt nergens anders op duiden dan op A320-family. Voor alle overige details vind ik de resolutie te laag.Ik dacht zelf aan een Airbus uit de A320 familie. o.a. vanwege de cockpit ramen en de antenne boven op de romp.
Bas
My pictures at https://www.flickr.com/photos/basvanoorschot/
De zoektocht wordt al snel kort als je goed kijkt naar de cockpitramen. De positie van het raampje in de deur geeft de doorslag dat het geen ander toestel in dit segment kan zijn.Benjamin wrote:Waar baseer je dat op?Diarto wrote:100% A320