Volgens een eerdere posting hier zouden er na het aanstaande zomerseizoen nog tien 747's over zijn: BFG/H/L/N/Y en de combi's BFI/S/T/V/W.Iemand91 wrote:Graag, want van o.a. -BFB heb ik geen uren/cycles kunnen vinden.747classic wrote:De PH-BFB kan wel eens recordhouder worden, als het uitfaseringsschema niet wordt aangepast.
Op 20Jan/17 Feb vlieg ik als passagier met een 744 all pax naar CUR, mocht het de PH-BFB zijn dan zal ik even vragen naar de vliegurensticker in het AML.Dat je pensionada van KLM was, was mij al bekend van hier en andere fora. Komt geregeld bijzonder interessante informatie van jouw kant, waarvan dank bij deze.P.S. Ik zal ook nog via mijn oude KLM contacten (pensionada !) een recente lijst proberen op te vragen.
Schijnbaar gaan vanaf eind dit jaar elke 1.5 maand er een combi uit en is het eind 2019 eind verhaal voor hen.
Blijven in 2020 alleen nog de 4 overgebleven full-pax over die het dan nog een jaar uit blijven zingen.
In 2019 zou KLM twee 787-10's geleverd krijgen, waarschijnlijk PH-BKA en -C. Als er dan vijf combi's uitgaan zijn er drie toestellen minder dan nu. Is dat reeel?
Zeker de BFT/V/W hoeven (qua D-check) toch nog niet weg in 2019?