Hallo,
Weet iemand de ETA en ETD tijden van de PH-BVA, PH-BVD en PH-MPS voor morgen (13-06-17)?
Alvast bedankt.
Edsard
(local)PH-,based and regular visitors schedule/request topic
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: (local)PH-,based and regular visitors schedule/request t
Voorlopig;Edsard wrote:Hallo,
Weet iemand de ETA en ETD tijden van de PH-BVA, PH-BVD en PH-MPS voor morgen (13-06-17)?
Alvast bedankt.
Edsard
BVA
Arr 15.25
Dep 17.50
BVD
No arr
No dep
MPS
No arr
No dep
Subject to change.
Dank u !Arjenp wrote: Voorlopig;
BVA
Arr 15.25
Dep 17.50
BVD
No arr
No dep
MPS
No arr
No dep
Subject to change.
-
Hallo,
Weet iemand toevallig of/wanneer er McDonnell Douglas MD-11s op Schiphol te zien zijn? Voor zover ik kan vinden vliegt Lufthansa Cargo niet op Schiphol, en ik krijg van FedEx Express en UPS Airlines geen vluchtschema's (toen ik FedEx een mailtje stuurde kwam er een vage reactie over dat vluchtschema's niet vrijgegeven kunnen worden).
Is er iemand die regelmatig op Schiphol staat (liefst Zaterdag- of Zondagmiddag, ik woon vrij ver weg) en weet of/hoe laat ze ongeveer langs komen?
Met vriendelijke groet,
Wesley.
Weet iemand toevallig of/wanneer er McDonnell Douglas MD-11s op Schiphol te zien zijn? Voor zover ik kan vinden vliegt Lufthansa Cargo niet op Schiphol, en ik krijg van FedEx Express en UPS Airlines geen vluchtschema's (toen ik FedEx een mailtje stuurde kwam er een vage reactie over dat vluchtschema's niet vrijgegeven kunnen worden).
Is er iemand die regelmatig op Schiphol staat (liefst Zaterdag- of Zondagmiddag, ik woon vrij ver weg) en weet of/hoe laat ze ongeveer langs komen?
Met vriendelijke groet,
Wesley.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Sinds de uitfasering van de MD-11F bij Martinair zijn de MD-11 vliegbewegingen op Schiphol opgedroogd. Lufthansa Cargo vliegt incidenteel een vrachtcharter vanaf Schiphol met een B777F, FedEx vliegt door de week met de B757-200F en UPS komt hier niet.WesleyWestland wrote:Hallo,
Met vriendelijke groet,
Wesley.
Kijk ook eens op Schiphol.Dutchplanespotters voor de dagelijkse lijst van vliegbewegingen (je kan via "Group by"-knop bijvoorbeeld selecteren op airlines of op type).
Groeten,
Ron
Ron