RIP Airliners.net
Forum rules
- United 777
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United 777
RIP Airliners.net
Hebben jullie het nieuwe airliners.net gezien? Het voelt alsof ik iets van mezelf bent kwijtgeraakt.
Re: RIP Airliners.net
Ja. Bagger.
Het lijkt de doodsteek van de website te worden.........
Jammer
JK
Jammer
JK
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Tja, ik weet het nog niet...
Het liefhebbersdeel lijkt voorgoed voorbij.
Aandacht voor details, maar mijns insziens de verkeerde details.
We'll see, time will tell.......
Het liefhebbersdeel lijkt voorgoed voorbij.
Aandacht voor details, maar mijns insziens de verkeerde details.
We'll see, time will tell.......
"Nix bliev wie it es"
Eeuwig zonde, bedacht en uitgevoerd door lieden zonder ook maar enig benul van de gebruikerswensen en de praktijk. Het faillissement van airliners.net is helaas een feit.
Ik wist niet wat ik zag, teleurstellend.
- 747classic
- Scramble Senior
Zo blijkt nog maar eens : niet elke verandering is een verbetering.
Ronduit : een blamage.
Ronduit : een blamage.
On a twin, you're always one engine failure from a total emergency.
-
- Scramble Die-Hard
Ik vind het eigenlijk wel aardig! Wat moderner en veel minder chaotisch dan de oude website!
- OR925
- Type of spotter: Mainly airliners.
- Subscriber Scramble: No
Er was niks mis met de oude website..Fishbed_9307 wrote:Ik vind het eigenlijk wel aardig! Wat moderner en veel minder chaotisch dan de oude website!
www.krispronkphotography.nl
- CBR
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Ja
Fishbed_9307 wrote:Ik vind het eigenlijk wel aardig! Wat moderner en veel minder chaotisch dan de oude website!
My pictures at Airfighters.com : http://www.airfighters.com/photosearch.php?phgid=2672
- B767-300ER
- Scramble Master
Dat hoeft ook niet. Dan alsnog kan de nieuwe wel een verbetering zijn. Iets wat goed is kan altijd beter.OR925 wrote:Er was niks mis met de oude website..Fishbed_9307 wrote:Ik vind het eigenlijk wel aardig! Wat moderner en veel minder chaotisch dan de oude website!
Persoonlijk vond ik de oude lay out en deze allebei niets.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Ik vind het een verschrikking dag je niet kan inzoomen op de nieuwe mobiele website.
Dat gevoel heb ik na meer dan tien jaar uploaden daar zeker ook.United 777 wrote:Hebben jullie het nieuwe airliners.net gezien? Het voelt alsof ik iets van mezelf bent kwijtgeraakt.
Jammer dat ze zó radicaal te werk zijn gegaan.
Maar het was natuurlijk niet zo dat de voorpagina van de site mooi was of zo.. De uiterlijkheden zullen we wel aan wennen, en veel van de verloren functionaliteit zal wel hersteld worden in de komende maanden verwacht ik.
Het vernieuwde forum, met veel te weinig tekst per scherm, vind ik misschien uiteindelijk nog het vervelendste.
Ik voeg daar nog even de kleuren aan toe.. Ik lees vooral savonds in bed de forums op A.net en dat donkerblauwe las net even wat lekkerder dan het witte thema van nu.. Schijnt wel weer veranderd te gaan worden naar donkerblauw.Fogg wrote:Dat gevoel heb ik na meer dan tien jaar uploaden daar zeker ook.United 777 wrote:Hebben jullie het nieuwe airliners.net gezien? Het voelt alsof ik iets van mezelf bent kwijtgeraakt.
Jammer dat ze zó radicaal te werk zijn gegaan.
Maar het was natuurlijk niet zo dat de voorpagina van de site mooi was of zo.. De uiterlijkheden zullen we wel aan wennen, en veel van de verloren functionaliteit zal wel hersteld worden in de komende maanden verwacht ik.
Het vernieuwde forum, met veel te weinig tekst per scherm, vind ik misschien uiteindelijk nog het vervelendste.