Sramble notification mails
Forum rules
Sramble notification mails
Tot voor de zomertijd was afgelopen kreeg ik altijd mailtjes waarin stond dat er een nieuwe reactie was.
Tegenwoordig krijg ik die af en toe nog wel, alleen uren later nadat het laatste bericht is geplaatst.
Ook ontvang ik geen mailtjes meer over en nieuw persoonlijk bericht.
Heb ik per abuis iets aan mijn instellingen veranderd of is er bij Scramble iets verkeerd gegaan?
Tegenwoordig krijg ik die af en toe nog wel, alleen uren later nadat het laatste bericht is geplaatst.
Heb ik per abuis iets aan mijn instellingen veranderd of is er bij Scramble iets verkeerd gegaan?
Mvg,
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: Sramble notification mails
Hier exact hetzelfde probleem.PH-BRAD wrote:Tot voor de zomertijd was afgelopen kreeg ik altijd mailtjes waarin stond dat er een nieuwe reactie was.
Ik krijg niets meer.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Klopt, heb zelf een PM bericht ontvangst mailtje gekregen die 5 uur na verzending is binnen gekomen. Vraag word weggelegd bij onze ICT afdeling.B767-300ER wrote:Hier exact hetzelfde probleem.PH-BRAD wrote:Tot voor de zomertijd was afgelopen kreeg ik altijd mailtjes waarin stond dat er een nieuwe reactie was.
Ik krijg niets meer.
Groeten,
Ron
Ron
Ik kreeg om 19:00 een mailtje over dit topic: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=27&t=118955
Edit:
Weer, 19:52: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=27&t=118947
Edit:
Weer, 19:52: http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?f=27&t=118947
Mvg,
- B767-300ER
- Scramble Master
Wellicht dat dit jullie verder helpt
Ik kreeg op 1/11 om 04.19 een email over een PM welke mij op 29/10 om 17.13 verstuurd was.
Opvallend detail:
Als je naar de eigenschappen van de mail kijkt staat er bij :verzonden 29/10 17.13.
Het lijkt dus alsof het forum wel verstuurd. Maar dat de mailserver het niet snel verwerkt. Iets vertraagd de mailserver in ieder geval.
Ik kreeg op 1/11 om 04.19 een email over een PM welke mij op 29/10 om 17.13 verstuurd was.
Opvallend detail:
Als je naar de eigenschappen van de mail kijkt staat er bij :verzonden 29/10 17.13.
Het lijkt dus alsof het forum wel verstuurd. Maar dat de mailserver het niet snel verwerkt. Iets vertraagd de mailserver in ieder geval.
Regards, N.
Regards, N.
Het lijkt er op dat we sinds enkele dagen weer overmatig veel mails krijgen uit dubieuze landen, zodat ondertussen de mailbuffer met vertraging verwerkt wordt. Hopelijk kan het uiterlijk morgen weer vlot getrokken worden.
Jaap
Jaap
Subscription dept.
Editor Scramble Magazine
Editor Scramble Magazine
- B767-300ER
- Scramble Master
Even de boel legenJaap wrote:Het lijkt er op dat we sinds enkele dagen weer overmatig veel mails krijgen uit dubieuze landen, zodat ondertussen de mailbuffer met vertraging verwerkt wordt. Hopelijk kan het uiterlijk morgen weer vlot getrokken worden.
Jaap
Regards, N.
Regards, N.
Yep. De "delete all" schijnt meteen te kunnen. Voor de subtiele manier is iets meer nodig.
Subscription dept.
Editor Scramble Magazine
Editor Scramble Magazine
- sar 303 sqn
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F1 - Helicopters
- Subscriber Scramble: Ja
De afgelopen tijd heb ik geen meldingen meer binnen gehad.
Ik heb expres even geabonneerd op Nieuw tǿpic! om te testen of er daar wel wat binnen van kwam, maar ook niet.
Zit de mailbuffer weer vol?
Ik heb expres even geabonneerd op Nieuw tǿpic! om te testen of er daar wel wat binnen van kwam, maar ook niet.
Grz.
Jan
Jan
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
Welkom bij het NT!sar 303 sqn wrote:De afgelopen tijd heb ik geen meldingen meer binnen gehad.
life is good, but a good life is better
Wij proberen het zo snel mogelijk op te lossen, maar vakanties van een paar sleutelfiguren hierbij helpt niet zo.sar 303 sqn wrote:De afgelopen tijd heb ik geen meldingen meer binnen gehad.
Jaap
Subscription dept.
Editor Scramble Magazine
Editor Scramble Magazine
I am gonna do this one in English because this problem affect more than only the Dutch
The fix of 90 percent of this problem is
* A wrong/not existing email adress. <- this one happens a lot
* An mailbox that is full
please check this when having this problem
If not contact messageboard@scramble.nl
When a mail gets rejected by your mailserver I get a reply.
I will try to contact you some way but if that doesn't work. i will block your account (temporarily)
Most of the time the block there will be a respone from the user with the question why the account was blocked
In that instances i'll explain the situation and i'll use the new emailadres for the messageboard.
With regards
Ronald
The fix of 90 percent of this problem is
* A wrong/not existing email adress. <- this one happens a lot
* An mailbox that is full
please check this when having this problem
If not contact messageboard@scramble.nl
When a mail gets rejected by your mailserver I get a reply.
I will try to contact you some way but if that doesn't work. i will block your account (temporarily)
Most of the time the block there will be a respone from the user with the question why the account was blocked
In that instances i'll explain the situation and i'll use the new emailadres for the messageboard.
With regards
Ronald
- B767-300ER
- Scramble Master
Ik denk dat jij een ander probleem beschrijft RonaldK
Regards, N.
Regards, N.
Dat was volgens mij wel de oplossing voor sar303sqn hoor. Deze had ook problemen met het ontvangen van notificaties (op nieuwe berichten) binnen het forum
Daarvan stond de instelling nog op een niet bestaand emailadres. Dit heb ik op de achtergrond veranderd.
Maar mocht ik het fout hebben, dan hoor ik het graag hoor
Daarvan stond de instelling nog op een niet bestaand emailadres. Dit heb ik op de achtergrond veranderd.
Maar mocht ik het fout hebben, dan hoor ik het graag hoor