(Fly)Denim Air praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- phkza
- Scramble Addict
- Posts: 2260
- Joined: 21 Nov 2005, 22:38
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
(Fly)Denim Air praat/discussie/speculeer corner
FlyDenim is de nieuwste virtuele airline in Nederland, die vooral met Denim Air machines gaat vliegen. Eerste kist gaat vliegen voor Air Croatia en staat op MST, maar in 2015/2016 moet er ook een 737 of A320 bij komen.
Source: http://www.travmagazine.nl/flydenim-mik ... roperator/
Source: http://www.travmagazine.nl/flydenim-mik ... roperator/
-
- Scramble Master
- Posts: 12572
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Hello
Wordt dus een 738 BRU based en zou eind OKT2015 moeten komen.
Mvg
Wordt dus een 738 BRU based en zou eind OKT2015 moeten komen.
Mvg
All my posted timings are local !
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Kan Denim in spelen op chartermarkt?
-
- Scramble Master
- Posts: 12572
- Joined: 04 Nov 2006, 20:29
- Location: At any airport
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
HelloBerven1 wrote:Kan Denim in spelen op chartermarkt?
Dit doen ze al aardig goed. Vloot vliegt vaak buiten die ATR (maar dat is mss ook de reden waarom die eruit is.) Die 738 zou voor een touroperator gaan vliegen vanuit BRU.
Mvg,
All my posted timings are local !
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.Royaljordanian wrote:HelloBerven1 wrote:Kan Denim in spelen op chartermarkt?
Dit doen ze al aardig goed. Vloot vliegt vaak buiten die ATR (maar dat is mss ook de reden waarom die eruit is.) Die 738 zou voor een touroperator gaan vliegen vanuit BRU.
Mvg,
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Nou, ik denk dat DenimFly met name zich zal richten op de long-haul markt met nog te bestellen B787-10's, beetje á la Norwegian. De cabin crew zal dan waarschijnlijk Vietnamees zijn (lekker, loempia's!) en de cockpit crew zal op rotatiebasis met TUI gewisseld worden.
== All is well, as long as we keep spinning ==
-
- Scramble Junior
- Posts: 203
- Joined: 10 Jan 2006, 11:59
- Subscriber Scramble: Backtrack
- Location: Schiedam
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
die kans acht ik wel waarschijnlijk. Maar we gaan het wel zien. Luchtvaart blijft luchtvaart.Berven1 wrote:
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.Backtrack wrote:die kans acht ik wel waarschijnlijk. Maar we gaan het wel zien. Luchtvaart blijft luchtvaart.Berven1 wrote:
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
== All is well, as long as we keep spinning ==
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Je vergeet de aantallen A350XWB die ze tevens willen bestellen, om zich te richten op de Turkse markt vanaf Amsterdam naar Istanbul. Vliegers zullen komen van Stella, die zitten toch al jarenlang werkeloos thuis. Ze komen dan ook op Turkse regi, want Airbus wil niet verkopen in Nederland.pjotrtje wrote:Nou, ik denk dat DenimFly met name zich zal richten op de long-haul markt met nog te bestellen B787-10's, beetje á la Norwegian. De cabin crew zal dan waarschijnlijk Vietnamees zijn (lekker, loempia's!) en de cockpit crew zal op rotatiebasis met TUI gewisseld worden.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Newbie
- Posts: 40
- Joined: 14 Jan 2015, 16:02
- Subscriber Scramble: Y
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
In de wandelgangen hoorde ik dat ze vanuit Hilversum willen opereren. Het verharden van de baan is daarbij wel een pre. Een verkeerstoren is overigens niet nodig, op het nabijgelegen mediapark staat al genoeg zendapparatuur.B767-300ER wrote:Je vergeet de aantallen A350XWB die ze tevens willen bestellen, om zich te richten op de Turkse markt vanaf Amsterdam naar Istanbul. Vliegers zullen komen van Stella, die zitten toch al jarenlang werkeloos thuis. Ze komen dan ook op Turkse regi, want Airbus wil niet verkopen in Nederland.pjotrtje wrote:Nou, ik denk dat DenimFly met name zich zal richten op de long-haul markt met nog te bestellen B787-10's, beetje á la Norwegian. De cabin crew zal dan waarschijnlijk Vietnamees zijn (lekker, loempia's!) en de cockpit crew zal op rotatiebasis met TUI gewisseld worden.
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Posts: 1515
- Joined: 07 Feb 2005, 19:16
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
- Location: Alphen aan den Rijn
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Dit soort berichten maken mij een beetje verdrietig. "Nederland is geen Airbusland", hoe kom je daar in godsnaam op? Ik ben toch blij dat de mensen die daar over gaan niet zo redeneren zoals jij nu doet. Wat een niveau weer zeg.Berven1 wrote:Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Rgrds,
Erik
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
DutchBird in het verleden ook met 2 Airbussen A320's heeft gevlogen!pjotrtje wrote:Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
Ik redeneer het ook niet want Nederlandse maatschappijen hebben heel vaak weinig Airbussen in de vloot gehad slechts van 2 tot 15 toestellen, en meer niet. Hmm, het gaat duidelijk om wat het beste past in de vloot van de maatschappij en wat het ook voor economische voordelen moeten zijn. Dus Boeing heeft een zeer grote marktaandeel in Nederlandse luchtvaart, vroeger was dat anders zowel MCDonnelDouglas de grootste leverancier was van de toestellen aan de KLM en Martinair .nuckleuz wrote:Dit soort berichten maken mij een beetje verdrietig. "Nederland is geen Airbusland", hoe kom je daar in godsnaam op? Ik ben toch blij dat de mensen die daar over gaan niet zo redeneren zoals jij nu doet. Wat een niveau weer zeg.Berven1 wrote:Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Rgrds,
Erik
Re: FlyDenim: 737 of A320 erbij
7 Airbussen A350-900's komen niet bij de KLM in de vloot....pjotrtje wrote:Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.