TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Laatste lease vertrekt volgens mij op 18 oktober. Geen idee waar jij gespeurd hebt, maar ik kom tot het volgende.
DI 27-10
Ochtend
723 AYT
507 FUE
781 ADB
441 SAL BOA
967 PFO
Middag
705 BJV
527 ACE
441 SAL BOA
915 HRG
Zie ik iets over het hoofd?
DI 27-10
Ochtend
723 AYT
507 FUE
781 ADB
441 SAL BOA
967 PFO
Middag
705 BJV
527 ACE
441 SAL BOA
915 HRG
Zie ik iets over het hoofd?
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Ik zie 2x Antalya (2x 's morgens, waarvan 1 retourtje regio aandoet) en verder in de middag Las Palmas
Bedoel de retourvluchten op 27-10 btw. Heenvluchten op 27-10 klopt met wat jij aangeeft.
- B767-300ER
- Scramble Master
Klopt wat je zegt.
Laatste week van oktober relatief veel terugvluchten. Voorgaande jaren werden enkele van die terugkeervluchten met inhuur gedaan.
Met name BJV, AYT en ADB komen daarvoor die dag in aanmerking.
Canaren is gewoon vol heen en terug
Egypte en Kaapverdië ook
Of gewoon 1 van die vluchten naar de 76 of 78. Dan is het probleem ook opgelost. Wellicht kijken ze de hoeveelheid boekingen nog even aan. Herfstvakantie is altijd erg populair.
Egypte, Kaapverdie en Canaren zullen wel op de 73 blijven.
Laatste week van oktober relatief veel terugvluchten. Voorgaande jaren werden enkele van die terugkeervluchten met inhuur gedaan.
Met name BJV, AYT en ADB komen daarvoor die dag in aanmerking.
Canaren is gewoon vol heen en terug
Egypte en Kaapverdië ook
Of gewoon 1 van die vluchten naar de 76 of 78. Dan is het probleem ook opgelost. Wellicht kijken ze de hoeveelheid boekingen nog even aan. Herfstvakantie is altijd erg populair.
Egypte, Kaapverdie en Canaren zullen wel op de 73 blijven.
Regards, N.
Regards, N.
Thnx Niels! Ben WEER wat wijzer. Ouders vliegen naar Arrecife en ikzelf naar Sal op 13-10 en 27-10 terug. Hoop dat er geen wijzigingen meer optreden. Is al sinds april stabiel. Morgen stoelen reserveren.
- B767-300ER
- Scramble Master
Voor SAL zal er zowiezo weinig veranderen. Die liggen allemaal wel redelijk vast. Daarbij kan je met een paar dagen je stoelen al reserveren.
Sterker nog, dat kan morgen al.
Sterker nog, dat kan morgen al.
Regards, N.
Regards, N.
Dat ga ik morgen gelijk doen ook...
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Iemand overigens een idee wanneer de Arke-naam van de vliegtuigen verdwijnt? Per 1 oktober wordt het landelijk TUI, dan ook al TUIfly?
- B767-300ER
- Scramble Master
Zie vorige pagina.phkza wrote:Iemand overigens een idee wanneer de Arke-naam van de vliegtuigen verdwijnt? Per 1 oktober wordt het landelijk TUI, dan ook al TUIfly?
Er wordt vandaag begonnen. Overigens wordt het geen TUIFly maar gewoon TUI.
Regards, N.
Regards, N.
- MAS017
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: yes
OK, vandaar de PH-TFL in hangaar 14 23sep2015...B767-300ER wrote:Zie vorige pagina.phkza wrote:Iemand overigens een idee wanneer de Arke-naam van de vliegtuigen verdwijnt? Per 1 oktober wordt het landelijk TUI, dan ook al TUIfly?
Er wordt vandaag begonnen. Overigens wordt het geen TUIFly maar gewoon TUI.
Hoort hier misschien niet thuis, maar kan al dagen geen online stoelreservering maken bij Arke... Als reden wordt gegeven dat de stoelindeling plattegrond niet klopt. Dacht dat dit probleem alleen geldt voor bepaalde Dreamliners.
- B767-300ER
- Scramble Master
Wat is je vraag?ArkeFly wrote:Hoort hier misschien niet thuis, maar kan al dagen geen online stoelreservering maken bij Arke... Als reden wordt gegeven dat de stoelindeling plattegrond niet klopt. Dacht dat dit probleem alleen geldt voor bepaalde Dreamliners.
Regards, N.
Regards, N.
Of dit bekend is? Schijn alleen een tefefonisch reservering te kunnen maken voor de terugreis. De heenreis is gesloten ivm een configuratiewijziging. Ben benieuwd bij welke 737-800 dit het geval is? Hoop dat het snel opgelost is...
- B767-300ER
- Scramble Master
Wellicht dat jouw vlucht met een 737 van een andere maatschappij wordt gevlogen. Ik weet dat eind oktober Jetair een paar rondjes voor Arke doet. Die zijn anders als die van Arke.ArkeFly wrote:Of dit bekend is? Schijn alleen een tefefonisch reservering te kunnen maken voor de terugreis. De heenreis is gesloten ivm een configuratiewijziging. Ben benieuwd bij welke 737-800 dit het geval is? Hoop dat het snel opgelost is...
Maar dat terzijde, Ik zou zeggen. Neem ff contact op met Arke en regel zoals gezegd de reservering telefonisch Daar kan je wellicht beter terecht als op een spottersplatform.
Regards, N.
Regards, N.
Wanneer wordt de eerste 737 voorzien van TUI opdruk?