Here you will find messages from the Scramble Administration and Editorial Team. Please read them! You can also leave any comments or suggestions about this Message Board, the Scramble website or the magazine.
Alpha Kilo One wrote:So far, so good....
Eerste indruk is dat het er echt door verbeterd is. Nog niet alles zal werken, maar dat komt vast goed. Complimenten!
Alleen bij het invoeren van (b.v. deze tekst) " loopt" de tekst mijn beeldscherm uit. Nokia Lumnia overigens.
Ecm wrote:Selecting the 'active topics' button, I wish to see the date and time of the last post on each toppic.
thanks!
[ Post made via Mobile Device ]
Die komt er nog wel. Maar dat wordt iets later.
Ik heb nu wel ingesteld dat hij in elk forum aangeeft dat wanneer de laatste reactie is geweest. Als je daar op klikt ga je naar de reactie
Patrick Moonen wrote:De nieuwe mobiele site werk bij mij voor geen meter. Ik moet mijn vinger op het scherm houden om iets te kunnen lezen. Als ik los laat wordt het hele scherm licht blauw. Als ik een volgend scherm wil lezen moet ik binnen 0,1 seconde de link aan raken anders wordt ie weer blauw.
Nogsteeds dezelfde problemen ?
Ik ben net even langs de kpn winkel gewandeld om te testen op andere galaxies. Maar ik kan het probleem niet reproduceren.
Even proberen dan maar. In ieder geval kan ik de cursor nu verzetten, en de tekst loopt mee met wat ik typ. Toppie... !
Er zal best nog veel te verbeteren zijn, maar Thumbs up namens mij.
Modern en bijdetijds.
Patrick Moonen wrote:De nieuwe mobiele site werk bij mij voor geen meter. Ik moet mijn vinger op het scherm houden om iets te kunnen lezen. Als ik los laat wordt het hele scherm licht blauw. Als ik een volgend scherm wil lezen moet ik binnen 0,1 seconde de link aan raken anders wordt ie weer blauw.
Ik ben net even langs de kpn winkel gewandeld om te testen op andere galaxies. Maar ik kan het probleem niet reproduceren.
Als ik via community naar Message Board ga, kom ik weer in het beginscherm met het Scramble en het 4 Aviation logo terecht. Ook als ik direct een voorgeselecteerd item kies gaat hij terug naar dat scherm.
Jutter wrote:Als ik via community naar Message Board ga, kom ik weer in het beginscherm met het Scramble en het 4 Aviation logo terecht. Ook als ik direct een voorgeselecteerd item kies gaat hij terug naar dat scherm.
Ja, nog steeds...
Zelfde probleem met een Samsung S1. Werkte afgelopen week prima, nu vinger op scherm houden om iets te kunnen lezen in het forum. Homepage werkt nog prima.
Ja, nog steeds...
Zelfde probleem met een Samsung S1. Werkte afgelopen week prima, nu vinger op scherm houden om iets te kunnen lezen in het forum. Homepage werkt nog prima.
Onder iedere pagina staat de disclaimer "about Scramble". Het is een heleboel tekst en komt op elke pagina terug: dat is wel wat veel, zeker als je snel naar beneden scrolt voor het laatste bericht. Je komt steeds in die lap tekst terecht. Misschien naar een eigen pagina verhuizen en bij de rest weglaten?
Verder was het even wennen, maar nu vind ik de nieuwe look prettig om te lezen.