Hoi,
ik twijfel nog of ik de Scramble World Airline Fleets 2015 zal kopen of de Airlines 2015.
Ik heb vorig jaar voor de eerste keer de SWAF gekocht en was heel tevreden, al staan er alleen airliners, commuters, sommige propliners en grote bizjets in.
Ook is hij op het moment van uitgifte vrij actueel.
Wie heeft er ervaringen met de "Airlines"uitgaven"? Is het een goede vervanger van de "JP Airline Fleets Int'l"? Welke toestellen staan er niet in, welke wel in de JP stonden?, zoals helikopters en bizjets/props die bij een maatschappij vliegen zoals Netjets, Lynx Aviation en TAG Aviation?
Groeten,
Miguel
SWAF 2015 of Airlines 2015 (TAHS)
Forum rules
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
- Yozik
- Scramble Rookie
- Type of spotter: Civil and military
- Subscriber Scramble: Yozik
Re: SWAF 2015 of Airlines 2015 (TAHS)
Hallo,
Ik koop nu elk jaar de Airline Fleets Quick Reference (AFQR) van Air Britain. Bevalt me prima.
groeten,
Ruud
Ik koop nu elk jaar de Airline Fleets Quick Reference (AFQR) van Air Britain. Bevalt me prima.
groeten,
Ruud
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Airlines is in principe redelijk hetzelfde als de SWAF, alleen naar mijn ervaring een stuk dikker omdat er veel informatie instaat die je toch niet echt nodig hebt. SWAF is een wat handzamer formaat naar mijn mening.
Jammer dat er geen Europees georiënteerde boeken meer zijn a la EuroJP, of zoals 2013 toen Scramble nog een Airline Fleets Europe had. Heb zowel SWAF als AFQR gebruikt, maar persoonlijk boeit mij al die meuk uit de US of Azie die je hier toch nooit ziet voor geen meter. Helaas zit je daar met beide boeken wel mee opgescheept.
- rené
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: yes
Michel wrote:Jammer dat er geen Europees georiënteerde boeken meer zijn a la EuroJP, of zoals 2013 toen Scramble nog een Airline Fleets Europe had. Heb zowel SWAF als AFQR gebruikt, maar persoonlijk boeit mij al die meuk uit de US of Azie die je hier toch nooit ziet voor geen meter. Helaas zit je daar met beide boeken wel mee opgescheept.
er is ook nog de Airlines to Europe van dezelfde uitgever in december.
anders wordt het knippen en plakken en je hebt weer een compleet Europees overzicht!
wat voor de een te veel is is voor de ander genoeg....