O ja. NEE!Herbertvh wrote:Wieso? Que?Stefan wrote:ENGLISH PLEASE!!!Herbertvh wrote:Wat een onzin allemaal, hier . . . dus lekker on-topic! Keep it up!
Grüzzi,
Stefan
Wat betekent 'multatuli' eigenlijk?
Gr, S
O ja. NEE!Herbertvh wrote:Wieso? Que?Stefan wrote:ENGLISH PLEASE!!!Herbertvh wrote:Wat een onzin allemaal, hier . . . dus lekker on-topic! Keep it up!
Grüzzi,
Stefan
Het vlaggetje boven aan het topic is toch echt Nederlands onlyStefan wrote:ENGLISH PLEASE!!!Herbertvh wrote:Wat een onzin allemaal, hier . . . dus lekker on-topic! Keep it up!
Grüzzi,
Stefan
ja..... wat is het nou??aviodromefriend wrote:Toch niet. Het is ln(e)=1Stefan wrote:Helemaal correct.Hans wrote:voor e geldt toch log(e) = 1 ?
Groten,
Stefan
Volgens de som van Hans zou e 10 zijn.
wat heeft mijnheer Angerman hier nou weer mee te maken?ehusmann wrote:of was dat horror....
"Veel talen", maar kan ook als "grote tulband" gelezen worden.... dus net zo iets als Heilige Badmuts, maar dan net iets anders.Stefan wrote:O ja. NEE!
Wat betekent 'multatuli' eigenlijk?
Gr, S
'ik heb veel leed gedragen'Stefan wrote:Wat betekent 'multatuli' eigenlijk?
zodra jij het vloeiend kan spreken, schrijven en lezen om daar modje te wordenehusmann wrote:Wanneer krijgen we trouwens het eerste Chinees only subforum hier?
Ik sta perplex.... en ook een beetje complexHans wrote: ja..... wat is het nou??
valt me van mezelf hoe dan ook niet tegen, is toch bijna 25 jaar geleden dat ik dat op school heb moeten leren - om vervolgens nooit meer te gebruiken ;-0
vooruit, ook een gokje op de i dan; i = √-1
Die kon toch het geluid van parende koelkasten nadoen? Of was dat de minister? Het is al weer zo lang geleden he.... Er was ook nog iemand die op krok jacht ging in de Dominicaanse Republiek, maar door te veel sterke drank in zijn bagage met een groot kapmes terugkwam. Maar dan weer zonder sigaren geloof ik.Hans wrote:wat heeft mijnheer Angerman hier nou weer mee te maken?ehusmann wrote:of was dat horror....
Laat ik een poging doen om een Chinees onderwerp te starten:ehusmann wrote:Wanneer krijgen we trouwens het eerste Chinees only subforum hier?
Helemaal fout! Altijd 69 bestellen! En jij mag betalen, want wo mei you qian!Coati wrote:Laat ik een poging doen om een Chinees onderwerp te starten:ehusmann wrote:Wanneer krijgen we trouwens het eerste Chinees only subforum hier?
33, 45 en 108 graag.
heb ik ook al eens geplobeeld in een lestaulant elgens in één of andel gehucht halvelwege Beijing en Halbin; kan je galandelen dat ik niet kleeg wat ik bedoeldeCoati wrote:33, 45 en 108 graag.
Moch je niet lolly pakke ?? Lestaulant houd van velassing (jij ook??)Hans wrote:heb ik ook al eens geplobeeld in een lestaulant elgens in één of andel gehucht halvelwege Beijing en Halbin; kan je galandelen dat ik niet kleeg wat ik bedoeldeCoati wrote:33, 45 en 108 graag.
We schrijven maart van het jaar 1997. Ik zat in Beijing in een of ander shabby restaurantje, waarvan ik me nu alleen nog de vliegengordijnen en de tuintafeltjes met klapstoeltjes kan herinneren. Ik bestelde daar naar nummers (ik kan me niet herinneren of 69 erbij zat).Hans wrote:heb ik ook al eens geplobeeld in een lestaulant elgens in één of andel gehucht halvelwege Beijing en Halbin; kan je galandelen dat ik niet kleeg wat ik bedoeldeCoati wrote:33, 45 en 108 graag.
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Misschien was het shoarma op gebakken sperziebonen?Gerard wrote:maar het hoofdgerecht.....?????!!!!! het leek wel shoarma op gebakken sperziebonen. Het smaakte overigens uitstekend!