EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit, off topic
Forum rules
Re: EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit, off topic
Ik ben benieuwd of we op Scramble informatie gaan vinden over welke toestellen gaan aankomen, op welke dag en hoe laat. Iemand die een tipje van de sluier kan oplichten over maatregelen om te voorkomen dat deze informatie wordt gepost?
De slotaanvragen moeten nu zo'n beetje allemaal zijn ingediend.
"Er komen zondag 23 maart al twintig regeringsleiders op Schiphol aan" volgens http://www.rtvnh.nl/nieuws/138899/Gebie ... voor%20NSS
De slotaanvragen moeten nu zo'n beetje allemaal zijn ingediend.
"Er komen zondag 23 maart al twintig regeringsleiders op Schiphol aan" volgens http://www.rtvnh.nl/nieuws/138899/Gebie ... voor%20NSS
Huh? Wij nemen geen maatregelen, als je daarop zou doelen.Marcelb wrote:Iemand die een tipje van de sluier kan oplichten over maatregelen om te voorkomen dat deze informatie wordt gepost?
Gr,
Stefan
"maatregelen om te voorkomen dat deze informatie wordt gepost? "
Wij kijken toch allemaal naar dit forum op zoek naar zulke info ??
Mot niet gekker worden
Kier
Wij kijken toch allemaal naar dit forum op zoek naar zulke info ??
Mot niet gekker worden
Kier
- Nlspot2003
- Scramble Master
Voor de hele gemeente Haarlemmermeer geldt een noodverordening die zaterdagavond 22 maart vanaf 18 uur al van kracht is tot woensdag 26 maart om 18 uur. Tijdens deze vier dagen is het in de hele gemeente verboden om een camera, telelens, wapen of spandoek bij zich te hebben. Ook mag men zich niet onherkenbaar maken door het gezicht af te dekken met een bivakmuts, helm, masker of shawl
Komt uit het stukje van het Haarlemsdagblad.nl.
Dus zonder helm op je brommer rijden moet want je mag geen helm dragen volgens het stukje.
Komt uit het stukje van het Haarlemsdagblad.nl.
Dus zonder helm op je brommer rijden moet want je mag geen helm dragen volgens het stukje.
- Aircolours
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Aircolours
EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit
Eerst schatten ze de hoeveelheid spotters totaal verkeerd in, en nu raken ze in paniek. En dan komt de grote Nederlandse Oplossing: Niet oplossen, we verbieden het gewoon. Man, man, wat een helden. Daarnaast kan dat volgens mij niet. Het komt bij mij over als bangmakerij.Verbod op camera's moet spotters Schiphol bij NSS weren
SCHIPHOL - Vliegtuigspotters kunnen hun hobby tijdens de komende nuclaire top NSS even niet uitoefenen rond Schiphol. Voor de hele gemeente Haarlemmermeer is een verbod ingesteld op camera's en telelenzen.
Afsluitingen al een dag eerder
,,Vliegtuigspotten is een mooie hobby, maar tijdens de top is dat even niet mogelijk. Het gebied rond de Polderbaan waar de toestellen van de delegaties worden geparkeerd is sowieso afgesloten, maar we willen elders ook geen overlast en verkeersonveilige situaties met spotters'', licht burgemeester Theo Weterings het besluit toe.
Grt, Peter
- Arthur Bijster
- Scramble Senior
Ze zijn echt de weg kwijt, weer een die belangrijk wil zijn. Lijkt wel een dictatuur hier.
[ Post made via Mobile Device ]
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Paul van der Linden
http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal ... _regionaal
Het wordt steeds gekker! Een fotografeerverbod in de hele gemeente Haarlemmermeer inclusief het panorama terras en de spottersplek bij de Buitenveldertbaan...
Het is net zoiets als het WK voetbal in Nederland organiseren en zeggen dat voetbalsupporters niet welkom zijn!
Dit soort dictatoriale toestanden begint me goed de keel uit te hangen! Wijs gewoon een gebiedje aan op een veilige afstand van de Polderbaan en er is helemaal niks aan de hand. Alsof er in Nederland nooit iets vaker is gebeurd waar 1500+eenheleboel mensen op af kwamen, de kroning van WA om maar eens een voorbeeld te noemen!
Gtz, Paul
Het wordt steeds gekker! Een fotografeerverbod in de hele gemeente Haarlemmermeer inclusief het panorama terras en de spottersplek bij de Buitenveldertbaan...
Het is net zoiets als het WK voetbal in Nederland organiseren en zeggen dat voetbalsupporters niet welkom zijn!
Dit soort dictatoriale toestanden begint me goed de keel uit te hangen! Wijs gewoon een gebiedje aan op een veilige afstand van de Polderbaan en er is helemaal niks aan de hand. Alsof er in Nederland nooit iets vaker is gebeurd waar 1500+eenheleboel mensen op af kwamen, de kroning van WA om maar eens een voorbeeld te noemen!
Gtz, Paul
Re: EHAM 24-25 March 2014 Nuclear Security summit
Dit is een absurde maatregel. Totaal onzinnig. Kamervragen gaan stellen.
-
- Scramble Junior
- Type of spotter: civiel
- Subscriber Scramble: sultan
dat was te verwachten, overheid in dit land funktioneert ueberhaupt niet en van demokratie is al lang geen sprake meer.......
wederom bewijs dat we in een politiestaat leven waarin men onbeperkte bevoegdheden heeft die men dan ook nu en dan gebruikt.
veel succes iedereen maar ik laat het maar langs me heengaan, geen zin om me druk te maken, beter naar Brussel gaan als er een grote vergadering daar is.
wederom bewijs dat we in een politiestaat leven waarin men onbeperkte bevoegdheden heeft die men dan ook nu en dan gebruikt.
veel succes iedereen maar ik laat het maar langs me heengaan, geen zin om me druk te maken, beter naar Brussel gaan als er een grote vergadering daar is.
Ik zeg , doe mij maar 3 dagen lang windkracht 10 , alleen maar regen , en 3 dagen lang onweer.
Alle vliegtuigen uitwijken naar andere velden
En........met zulk slecht weer , missen wij ook niks
Kier
Alle vliegtuigen uitwijken naar andere velden
En........met zulk slecht weer , missen wij ook niks
Kier
Gelukkig is het in het bezit hebben van een pen en notitieblok nog niet strafbaar straks. Oh wacht, ik breng iemand op een idee.
- Arjan
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Dus staat iedereen met een telelens net aan de andere kant van de ringvaart. Zo los je het probleem niet op, maar verplaats je het slechts.
Scramble member since 1990
Bangmakerij, ze hebben toch niemand om te handhaven.
- Nilson
- Scramble Master
- Type of spotter: gooseproof
- Subscriber Scramble: Nilson
als gasdealer laten ze je wel met rust!
life is good, but a good life is better
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Helaas mag een gemeente in het kader van de openbare orde en veiligheid in een noodverordening zo ongeveer alles verbieden wat men wil. Het verbod kan wel (bij voorbeeld door een kort geding) bij de rechter worden aangevochten. Die zal dan moeten bepalen of een dergelijk verbod proportioneel is (of er niet met een kanon op een mug wordt geschoten, zeg maar). Los daarvan kun je je afvragen of zo'n verbod feitelijk handhaafbaar is; het hele probleem voor ons spotters is dat met deze regeling van kracht iedere wetsdienaar zich erachter mag verschuilen.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!