Beste mensen,
Graag wil ik jullie vragen het volgende stukje even door te lezen.
In de afgelopen 5 jaar heb ik 7 mensen om me heen zien wegvallen na een langer of kortere strijd tegen kanker.
Kanker is de nummer 1 doodsoorzaak in Nederland.
In 2011 overleden alleen al in Nederland 44000 mensen aan deze ziekte.
Er kan dus niet genoeg onderzoek worden gedaan om deze ziekte een halt toe te roepen.
En dus ga ik volgend jaar er alles aan doen om 6 keer, op één dag de Alpe d'Huez op te fietsen.
Dat is ruim 87 kilometer klimmen, met ruim 6700meter hoogteverschil.
Dit is voor mij één dag afzien, maar mensen die aan kanker leiden, zien iedere dag weer af.
Help mij alstublieft om zoveel mogelijk geld bij elkaar te brengen en een steentje van die berg bij te dragen om van kanker een chronische ziekte te kunnen maken.
Mij steunen bij deze actie kan door via de onderstaande link een donatie te doen.
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... actie.aspx
Ook zijn ideeën om geld bijéén te brengen uiteraard meer dan welkom.
Ik begrijp dat Alp d'HuZes afgelopen jaar een paar keer in het nieuws geweest is met negatieve wanklanken, maar voor mij dit dit geen reden om niet mee te gaan doen.
Bedankt.
Steun gevraagd in strijd tegen kanker.
Forum rules
- sar 303 sqn
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F1 - Helicopters
- Subscriber Scramble: Ja
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Re: Steun gevraagd in strijd tegen kanker.
Collega's van mij hebben dit vorig jaar gedaan.
Suc6 alvast !
Suc6 alvast !
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Re: Steun gevraagd in strijd tegen kanker.
Hallo Jan,
Ik heb zelf twee jaar geleden deel mogen nemen aan dit geweldige evenement. Een evenement waarbij verdriet en vreugde op een hele bijzondere manier heel dicht bij elkaar komen. Een evenement dat je nooit meer vergeet. Een gevoel dat je je niet voor kan stellen als je er niet geweest bent ....
Heel veel succes met je deelname aan dit geweldige evenement !!!
Ik heb zelf twee jaar geleden deel mogen nemen aan dit geweldige evenement. Een evenement waarbij verdriet en vreugde op een hele bijzondere manier heel dicht bij elkaar komen. Een evenement dat je nooit meer vergeet. Een gevoel dat je je niet voor kan stellen als je er niet geweest bent ....
Heel veel succes met je deelname aan dit geweldige evenement !!!