Wittmund vliegactiviteiten (ma 24 juni a.s.)

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
Sven van Roij
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Type of spotter: Military & Helo's
Subscriber Scramble: Sven van Roij

Wittmund vliegactiviteiten (ma 24 juni a.s.)

Post by Sven van Roij »

Hallo allemaal,

Wegens verschillende werkzaamheden lukt het mij steeds niet een bezoek aan Wittmund te brengen voor het vertrek van de Phantoms. A.s. maandag, 24 juni 2013, heb ik een vrije dag. Ik heb echter geen idee wat de planningen qua vlieguren per kist zullen zijn. Het photoforum stond afgelopen week even een a 2 dagen goed vol maar is daarna weer rustig.

Vanzelfsprekend zullen flightplans niet allemaal bekend zijn, maar is er overall iets bekend met betrekking tot de vliegactiviteiten van de kisten tot aan de afstoting?

Bedankt alvast!

Sven
jp 74
Scramble Die-Hard
Scramble Die-Hard
Type of spotter: Fotografie
Subscriber Scramble: jp 74

Re: Wittmund vliegactiviteiten (ma 24 juni a.s.)

Post by jp 74 »

Maandag is niet zo'n hele goeie dag om te gaan, ik ben 17 mei geweest en er hebben toen maar 4 Phantoms gevlogen 2x QRA 1xdep naar Norvenich en 1 missie (2x gevlogen).
Er hebben deze dag geen EF2000's gevlogen.
Compromise is failure.
roberto
Scramble Addict
Scramble Addict

Re: Wittmund vliegactiviteiten (ma 24 juni a.s.)

Post by roberto »

Als het goed is hebben de EF2000's de QRA sinds deze week overgenomen van de Phantoms, vandaag ook geen Phantoms als QRA horen vliegen alleen onder andere callsigns.
Volgens een berichtje op FF oefenen ze de vliegshow voor volgende week zaterdag morgen en volgende week maandag dus dat kan best eens een goede dag worden als het weer mee werkt :D
Post Reply

Return to “'t Praethuys”