een vraag voor mede CPS-leden: klopt het dat er naast DSP in Nederweert weer een Canon service center is in Roosendaal? Heeft iemand hier ervaring mee?
Dank alvast!
Groeten,
Paul
Canon service center
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: Canon service center
Heb je je vraag ook op het EOS forum gesteld?
Neem aan dat je daar het snelste rectie krijgt.
www.eosdigitaal.nl
Neem aan dat je daar het snelste rectie krijgt.
www.eosdigitaal.nl
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Ik dacht dat Tech Repair in Bergen op Zoom ook een officiële Canon service center is/was ... daar bracht ik altijd mijn camera heen.
- Warthog 71
- Scramble Senior
Dat is Tech repair Paul, ik heb toch een behoorlijke voorkeur voor DSP.
Tech Repair
Veilingdreef 16
4614 RX Bergen op Zoom
Tel: 0164-244222
www.techrepair.nl
Grtz,
Marcel
Tech Repair
Veilingdreef 16
4614 RX Bergen op Zoom
Tel: 0164-244222
www.techrepair.nl
Grtz,
Marcel
Assumption is the mother of all f#ckups...
Nou ben ik toch wel benieuwd wat de rede hier achter is?Warthog 71 wrote:... ik heb toch een behoorlijke voorkeur voor DSP.
Bedankt voor de replies heren!
Vandaag met een filter die na een botsinkje vast zat op de lens naar DSP geweest. In 30 seconden hadden ze hem er af. Bij Techrepair was ik welkom om mijn lens af te komen geven maar door de telefoon werd verteld dat de 'binnen 5 dagen klaar' waar ik als CPS lid op mag rekenen op dit moment niet gehaald wordt.
Vandaag met een filter die na een botsinkje vast zat op de lens naar DSP geweest. In 30 seconden hadden ze hem er af. Bij Techrepair was ik welkom om mijn lens af te komen geven maar door de telefoon werd verteld dat de 'binnen 5 dagen klaar' waar ik als CPS lid op mag rekenen op dit moment niet gehaald wordt.
- Iwan Bogels
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Iwan Bogels
Ook ik ben een groot fan van DSP. Dat zijn betrokken mensen die jouw belang voor ogen hebben. Ik laat er altijd mijn spullen calibreren, en kan alles altijd dezelfde dag weer ophalen. Vooraf even bellen voor een afspraak en je hoeft maar een paar uur zonder spullen te zitten. Ze geven ook prima uitleg als je storingen of reparaties hebt, en zijn geen onpersoonlijk afgifteloket waar ze niet weten wat je kan / moet verwachten. Vaklui !!
- John Rambo
- Scramble Senior
- Type of spotter: F4
- Subscriber Scramble: John Rambo
Ik heb onlangs mijn camera opgestuurd naar Techrepair vanwege een probleem. Ik moet zeggen dat tot zover alles razendsnel en netjes verlopen is.
~5 jaar geleden heb ik dezelfde camera daar ook naartoe gestuurd en toen was het een stuk minder. Ik meen dat er toentertijd ook veel klachten over waren. De website is nu een stuk beter en ook het contact, via sms, mail en het portaal op de website.
~5 jaar geleden heb ik dezelfde camera daar ook naartoe gestuurd en toen was het een stuk minder. Ik meen dat er toentertijd ook veel klachten over waren. De website is nu een stuk beter en ook het contact, via sms, mail en het portaal op de website.