Onlangs ben ik door twee marechuaussees weggestuurd bij het gemaal/de nieuwe tunnelingang aan de kop van de 36R. Ze zeiden dat ik me op openbaar terrein bevond, dus dat mocht, maar ik mocht daar niet doen wat ik aan het doen was, spotten (fotograferen, neem ik aan). Dit was beleid voor onder meer deze plek. Over de jurididische basis waren ze duidelijk onzeker, als ik het er niet mee eens was moest ik maar een klacht indienen.Xanadu_A343 wrote:Klachten via internet worden gelukkig wel serieus genomen. Naar aanleiding van mijn aanvaringen met de KMAR bij de Reykjavikweg (zie http://forum.scramble.nl/viewtopic.php? ... start=1410) heb ik een klacht ingediend via diezelfde website. Na enige maanden ( ) heeft iemand van de KMAR contact met mij opgenomen en om verdere details gevraagd. Er is toen een intern onderzoek gestart, helaas zonder resultaat. Ik heb de datum, tijd en het voertuig van de KMAR doorgegeven, maar niemand wist er meer iets vanaf natuurlijk . Wellicht dat herhaalde klachten door spotters de houding van de KMAR kunnen doen veranderen.
Het lijkt er toch wel sterk op dat ze bij de KMar hun eigen wetten maken. Ik heb nog geen klacht ingediend. Hebben jullie ervaringen met deze plek? Ik zou me wel kunnen voorstellen dat ze vinden dat je op deze plek het (toekomstige) verkeer afleidt. Maar dat was niet hun argument.