16:40 arr for the 727 is what I picked up as well from a usually well informed source, no confirmation though. I will make my way to RTM this afternoon.
Weet iemand toevallig welke Eurocopter rond deze tijd is geland bij het Jetcenter? POLICE03 kreeg van Amsterdam FIC te horen dat dit toestel op Rotterdam was geland en zijn toen vervolgens ook naar RTM gegaan. Ik vermoed vanwege een incident.
Arjenp wrote:Weet iemand toevallig welke Eurocopter rond deze tijd is geland bij het Jetcenter? POLICE03 kreeg van Amsterdam FIC te horen dat dit toestel op Rotterdam was geland en zijn toen vervolgens ook naar RTM gegaan. Ik vermoed vanwege een incident.
Alvast bedankt!
Ik zag rond 12:45 een as350/355 staan. Hij leek op de SE-JFL van Osterman uit Zweden. Maar reed op de Doenkade dus niet zeker.
Arjenp wrote:Weet iemand toevallig welke Eurocopter rond deze tijd is geland bij het Jetcenter? POLICE03 kreeg van Amsterdam FIC te horen dat dit toestel op Rotterdam was geland en zijn toen vervolgens ook naar RTM gegaan. Ik vermoed vanwege een incident.
Alvast bedankt!
Ik zag rond 12:45 een as350/355 staan. Hij leek op de SE-JFL van Osterman uit Zweden. Maar reed op de Doenkade dus niet zeker.
[ Post made via Mobile Device ]
Het was de N353CE.
De politie heli stond toen ook samen met deze op het Jetcentre.
Verder stond op het Jetcentre de Gulfstream II, N540EA en Gulfstream 550, EC-JPK.