Antonov 225
Forum rules
Antonov 225
hallo even een vraag enige tijd geleden heb ik ergens gelezen dat de antonov 225 naar schiphol zou komen met onderdelen voor een gebouw op schiphol maar ik kan het nergens meer vinden weet iemand hier iets meer van gaarne een reactie vgr Thomas (senior57)
- B767-300ER
- Scramble Master
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: Antonov 225
Las afgelopen weekend op RTVNH teletekst "dat de spotters op Schiphol zich verheugen op het grootste vliegtuig ter wereld" dat in april zou komen. Zal wel de eerste van de maand zijn...
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Denk inderdaad een leuke grap van RTV N-H. Stond zaterdag een stukje op over de AN-124 (lekker bijzonder) dat mooi wordt gebruikt als bruggetje naar die ongetwijfeld 1 april grap: http://www.rtvnh.nl/nieuws/74953/Spotte ... nov+AN-124
zou anders wel mooi zijn. Ik heb toch een klein hoopje
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Reken er maar niet op. Een voor mij zeer betrouwbare bron op SPL heeft nog geen meldingen ontvangen over dit frame dus mocht je 1 april heen gaan, slaapzak en warme thee meenemen. Denk dat je inderdaad voor niets gaat.
Dan wordt het tijd om je eten wat meer vezelrijk te maken!jennair wrote:zou anders wel mooi zijn. Ik heb toch een klein hoopje
== All is well, as long as we keep spinning ==
- Xanadu_A343
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Xanadu_A343
Waarschijnlijk heb je dit artikel gelezen, of er iets van waar is weet ik niet:Senior57 wrote:hallo even een vraag enige tijd geleden heb ik ergens gelezen dat de antonov 225 naar schiphol zou komen met onderdelen voor een gebouw op schiphol maar ik kan het nergens meer vinden weet iemand hier iets meer van gaarne een reactie vgr Thomas (senior57)
http://www.vandaag.nl/schiphol/partners ... ol-(an225)
- Stratofreighter
- Scramble Master
Ik zie al waar dit bericht vandaan komt. Maar de oorspronkelijke bron meldt het (wijselijk) niet meer...Xanadu_A343 wrote:Waarschijnlijk heb je dit artikel gelezen, of er iets van waar is weet ik niet:Senior57 wrote:hallo even een vraag enige tijd geleden heb ik ergens gelezen dat de antonov 225 naar schiphol zou komen met onderdelen voor een gebouw op schiphol maar ik kan het nergens meer vinden weet iemand hier iets meer van gaarne een reactie vgr Thomas (senior57)
En we zijn nu acht maanden verder.
November 2024 update at FokkerNews.nl....
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: shepherd
Goeie avond heren.
Ik heb vanavond contact gehad met het hoofdbureau van Antonov DB. Dit is het teleurstellende bericht wat ik ontving:
"Dear Jeffrey,
Please be advised that at the moment we do not plan such flight of the AN-225.
Best regards,"
Dit geldt voor 8&9 april...
Ik ga op verder onderzoek met hulp van mijn contactpersonen in Kiev. Als ik updates heb laat ik het direct weten.
Vriendelijke groet,
Jeffrey Schäfer.
[ Post made via Mobile Device ]
Ik heb vanavond contact gehad met het hoofdbureau van Antonov DB. Dit is het teleurstellende bericht wat ik ontving:
"Dear Jeffrey,
Please be advised that at the moment we do not plan such flight of the AN-225.
Best regards,"
Dit geldt voor 8&9 april...
Ik ga op verder onderzoek met hulp van mijn contactpersonen in Kiev. Als ik updates heb laat ik het direct weten.
Vriendelijke groet,
Jeffrey Schäfer.
[ Post made via Mobile Device ]
goedemorgen dit is inderdaat het geen ik heb gelezen dank daar voor en nu maar afwachten waneer hij echt komtXanadu_A343 wrote:Waarschijnlijk heb je dit artikel gelezen, of er iets van waar is weet ik niet:Senior57 wrote:hallo even een vraag enige tijd geleden heb ik ergens gelezen dat de antonov 225 naar schiphol zou komen met onderdelen voor een gebouw op schiphol maar ik kan het nergens meer vinden weet iemand hier iets meer van gaarne een reactie vgr Thomas (senior57)
Ik heb de An225 inmiddels meerdere keren gezien, maar heb in 2010 de Dreamliner van Boeing op Schiphol gemist vanwege mijn vakantie in Azië, dus ik was benieuwd of iemand de Dreamliner meerdere keren heeft gezien zodat we deze kunnen ruilen?
Bedankt,
de Paashaas.
Bedankt,
de Paashaas.
Optimus wrote:Ik heb de An225 inmiddels meerdere keren gezien, maar heb in 2010 de Dreamliner van Boeing op Schiphol gemist vanwege mijn vakantie in Azië, dus ik was benieuwd of iemand de Dreamliner meerdere keren heeft gezien zodat we deze kunnen ruilen?
Bedankt,
de Paashaas.
Heb ze beide dubbel je mag dr best 1 hebben
Eric
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: shepherd
Ik heb 14 Dreamliners, zou er graag 1 ruilen voor de 225......E-R-I-C wrote:Optimus wrote:Ik heb de An225 inmiddels meerdere keren gezien, maar heb in 2010 de Dreamliner van Boeing op Schiphol gemist vanwege mijn vakantie in Azië, dus ik was benieuwd of iemand de Dreamliner meerdere keren heeft gezien zodat we deze kunnen ruilen?
Bedankt,
de Paashaas.
Heb ze beide dubbel je mag dr best 1 hebben