EHGR 02-01-2012
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Posts: 5058
- Joined: 13 Jun 2005, 12:54
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- Location: Eindhoven
EHGR 02-01-2012
'Diamond 10' is doing an approach at Eindhoven at this time, and intends to come to Gilze for an approach at runway 28 next.
Good luck and happy new year!
Stephan
Good luck and happy new year!
Stephan
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Posts: 5058
- Joined: 13 Jun 2005, 12:54
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
- Location: Eindhoven
Re: EHGR 02-01-2012
Same goes for 'Diamond 19'. (For both PC-7's: no serials identified as yet.)Stephan Lodewijks wrote:'Diamond 10' is doing an approach at Eindhoven at this time, and intends to come to Gilze for an approach at runway 28 next.
Good luck and happy new year!
Stephan
-
- Scramble Master
- Posts: 2788
- Joined: 18 May 2004, 20:54
- Subscriber Scramble: andel
- Location: andel noord brabant
Re: EHGR 02-01-2012
Volgens t onvolprezen SBS mirakel.
DIAMOMD10 L-13
DIAMOND19 L-11 both vectors ils 28.
DIAMOMD10 L-13
DIAMOND19 L-11 both vectors ils 28.
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Posts: 1563
- Joined: 28 Apr 2006, 13:49
- Subscriber Scramble: Stafhunter
- Location: Tilburg
- Contact:
Re: EHGR 02-01-2012
14:46u PC-7 in de landing
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Posts: 6511
- Joined: 23 Dec 2006, 22:32
- Type of spotter: Photographer
- Location: Tilburg, near EHGR RWY28
Re: EHGR 02-01-2012
Tot nu toe; L-12, L-13, en hoog de L-11
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
- vuurwerkreeshof
- Scramble Senior
- Posts: 378
- Joined: 16 Feb 2009, 15:46
- Type of spotter: F5
- Location: Tilburg
Re: EHGR 02-01-2012
G-781 zat net in de landing
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Posts: 6511
- Joined: 23 Dec 2006, 22:32
- Type of spotter: Photographer
- Location: Tilburg, near EHGR RWY28
Re: EHGR 02-01-2012
LOG 12:00LT - 15:30LT
Locals;
Chinook; D-101 (12:46, 12:56)
Visitors;
Pilatus PC-7 L-12 (14:06LT, 14:10LT, 14:15LT, 14:19LT)
Pilatus PC-7 L-13 (14:38LT)
Pilatus PC-7 L-11 (14:47LT >> High App.)
C-130H Hercules G-781 (15:09LT)
Jimmy
Locals;
Chinook; D-101 (12:46, 12:56)
Visitors;
Pilatus PC-7 L-12 (14:06LT, 14:10LT, 14:15LT, 14:19LT)
Pilatus PC-7 L-13 (14:38LT)
Pilatus PC-7 L-11 (14:47LT >> High App.)
C-130H Hercules G-781 (15:09LT)
Jimmy
- SWAT 11
- Moderator
- Posts: 1722
- Joined: 26 Aug 2002, 22:22
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: SWAT 11
- Location: Galder
- Contact:
Re: EHGR 02-01-2012
Hierbij de gehoorde movements via mijn scanner op Gilze-Rijen van 02 januari 2012:
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91 (D-101)
AS.532U-2 300sqn: -
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
color = nightflying
VISITORS
G-781 C-130H 336sqn "NAF 71" * 15:05u
L-11 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 19" * 14:46u
L-12 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 05" * 14:07u-14:20u
L-13 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 10" * 14:37u
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
BASED
CH-47D 298sqn: Grizzly 91 (D-101)
AS.532U-2 300sqn: -
SA.316B 300sqn: -
AH-64D 301sqn: -
color = nightflying
VISITORS
G-781 C-130H 336sqn "NAF 71" * 15:05u
L-11 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 19" * 14:46u
L-12 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 05" * 14:07u-14:20u
L-13 PC-7 131EMVOsqn "Diamond 10" * 14:37u
AFKORTINGEN
* = de helikopter/vliegtuig is niet geland maar heeft een touch-and-go of een low-aproach gemaakt
x = de helikopter/vliegtuig is over het vliegveld heen gevlogen (lager dan 2000 voet)
f/s = de helikopter/vliegtuig heeft een fullstop gemaakt
cal = calibratievlucht op het veld
, = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel op deze tijden in de landing is gezien.
- = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel tussen deze tijden (begin- en eindtijd) meerdere malen te zien is geweest in de landing.
/ = tussen de tijden, geeft aan dat het toestel heeft binnengestaan op een van de platformen.
OPMERKINGEN
- Onderstreepte serials zijn afkomstig van SBS-1/Mode-S en zijn dus geen garantie!
- Niet onderstreepte serials zijn afkomstig van mijzelf of personen die voor deze post hun waarneming hier hebben neergezet.
- Bovenstaande log is hetgeen wat gehoord is, er bestaat altijd de mogelijkheid dat er meer gevlogen heeft!
- We zien je aanvullingen en/of correcties graag tegemoet!
Arno Cornelissen
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
==========================
Canon EOS 20D + Canon BG-E2
Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
Canon EF 28-105/3.5-4.5 II USM
Canon EF 100-400/4.5-5.6 L IS ultrasonic
-
- Scramble Rookie
- Posts: 61
- Joined: 02 Jan 2012, 18:52
- Type of spotter: Militair + Civil
- Subscriber Scramble: Nee
Re: EHGR 02-01-2012
Die C-130, weet iemand waarom hij voordat hij op EHGR langs kwam, al zo laag vloog? Volgens mij was dat boven Bavel.
Jordy
Jordy
-
- Scramble Addict
- Posts: 1138
- Joined: 13 Aug 2009, 10:39
- Type of spotter: F4
- Location: Tilburg
Re: EHGR 02-01-2012
Hij zat zo laag omdat ie niet ILS binnen gekomen is. Meer een tactical approach of short final. Ik weet niet hoe ze dit tegenwoordig noemen.StratoPictures wrote:Die C-130, weet iemand waarom hij voordat hij op EHGR langs kwam, al zo laag vloog? Volgens mij was dat boven Bavel.
Jordy
Re: EHGR 02-01-2012
Hoe noemden ze dat vroeger dan toen jij al spotter was?bvdboomen wrote:Hij zat zo laag omdat ie niet ILS binnen gekomen is. Meer een tactical approach of short final. Ik weet niet hoe ze dit tegenwoordig noemen.StratoPictures wrote:Die C-130, weet iemand waarom hij voordat hij op EHGR langs kwam, al zo laag vloog? Volgens mij was dat boven Bavel.
Jordy
-
- Scramble Rookie
- Posts: 61
- Joined: 02 Jan 2012, 18:52
- Type of spotter: Militair + Civil
- Subscriber Scramble: Nee
Re: EHGR 02-01-2012
Bedankt voor de info!bvdboomen wrote:Hij zat zo laag omdat ie niet ILS binnen gekomen is. Meer een tactical approach of short final. Ik weet niet hoe ze dit tegenwoordig noemen.StratoPictures wrote:Die C-130, weet iemand waarom hij voordat hij op EHGR langs kwam, al zo laag vloog? Volgens mij was dat boven Bavel.
Jordy
-
- Scramble Addict
- Posts: 1138
- Joined: 13 Aug 2009, 10:39
- Type of spotter: F4
- Location: Tilburg
Re: EHGR 02-01-2012
Volgens men gewoon kort indraaijuh.Antoine wrote: Hoe noemden ze dat vroeger dan toen jij al spotter was?
De NF5'jes hadden een verrassend korte draaicirkel navenant de vorm van het vliegtuig.
Re: EHGR 02-01-2012
Antoine wrote:Hoe noemden ze dat vroeger dan toen jij al spotter was?bvdboomen wrote:Hij zat zo laag omdat ie niet ILS binnen gekomen is. Meer een tactical approach of short final. Ik weet niet hoe ze dit tegenwoordig noemen.StratoPictures wrote:Die C-130, weet iemand waarom hij voordat hij op EHGR langs kwam, al zo laag vloog? Volgens mij was dat boven Bavel.
Jordy