Ben ik heel benieuwd waar jij 300.000 vliegers vandaan gaat halen in deze vergrijsde maatschappijpjotrtje wrote:Oh wacht, 250.000 Cessna's is ook leuk!
Hans.
Ben ik heel benieuwd waar jij 300.000 vliegers vandaan gaat halen in deze vergrijsde maatschappijpjotrtje wrote:Oh wacht, 250.000 Cessna's is ook leuk!
Oh... gaat Volkel nu alweer dichtGlidepath wrote: die passen echt niet in die paar shelters op die ene basis die we straks nog overhebben!
Komt binnenkort misschien wel een heleboel ruimte vrij op een veld heel centraal gelegen, precies in the middle of nowhere. Hoeveel van die dingen zouden daar passen?Glidepath wrote:die passen echt niet in die paar shelters op die ene basis die we straks nog overhebben!
Iets in mij zegt dat Duitsland nooit JSF's zal aanschaffen, noch Gripens.Nederland moet op defensiegebied meer
samenwerken met andere landen.Dat
schrijft de Adviesraad Internationale
Vraagstukken aan minister Hillen.Er
zouden gezamenlijk wapens kunnen worden
gekocht,manschappen worden getraind en
materieel worden onderhouden.
Als samenwerking uitblijft,lukt het
niet om een rol van betekenis te spelen
bij internationale conflicten,schrijft
de Adviesraad.Defensie zou zich eerst
moeten richten op samenwerking met de
legers van België en Duitsland,onder
meer bij de aankoop van straaljagers.
De Adviesraad vindt dat er niet extra
moet worden bezuinigd op Defensie.
Opmerkelijk detail in dit voornemen = Noorwegen hebben hun JSF'jes al besteld in tegenstelling tot de overige 'zwevers' dus daadkrachtig kan het voornemen niet genoemd worden.Coati wrote:Men doelt ongetwijfeld op gezamenlijke acquisitie van straaljagers samen met België. Het is al eerder aangekondigd dat NL samenwerking zoekt (ik dacht ook met Denemarken, Noorwegen). Vergelijkbaar met de aaschaf van de F-16.