Komst nieuwe i/a Chinook?
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
- Subscriber Scramble: GIPS
Komst nieuwe i/a Chinook?
Hoi,
Volgens het "Brabants Dagblad" komt er in December een Chinook naar Gilze welke gebruikt gaat worden voor het nieuwe Chinook-helicoptercentrum die gevestigd gaat worden op GATE2 tegenover de vliegbasis.
Wie weet hier meer over?
Grz,
Gijs
Volgens het "Brabants Dagblad" komt er in December een Chinook naar Gilze welke gebruikt gaat worden voor het nieuwe Chinook-helicoptercentrum die gevestigd gaat worden op GATE2 tegenover de vliegbasis.
Wie weet hier meer over?
Grz,
Gijs
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F1
- Subscriber Scramble: Jeroen van Reijmersdal
Re: Komst nieuwe i/a Chinook?
Ook in BD:
In december komt een Chinook-helicopter uit de VS en vier grote zeecontainers met allerhande trainingsmateriaal en onderdelen naar Gate2, gevestigd in de voormalige hallen van Ericsson in Gilze Rijen. Als eerste worden techneuten uit Australie opgeleid. Normaal vond dit bij Boeing plaats in de VS, maar daar stopt men met deze opleidingen.
http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/in-feb ... 2-1.120687
groet,
Jeroen
In december komt een Chinook-helicopter uit de VS en vier grote zeecontainers met allerhande trainingsmateriaal en onderdelen naar Gate2, gevestigd in de voormalige hallen van Ericsson in Gilze Rijen. Als eerste worden techneuten uit Australie opgeleid. Normaal vond dit bij Boeing plaats in de VS, maar daar stopt men met deze opleidingen.
http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/in-feb ... 2-1.120687
groet,
Jeroen
- Eric van Lisdonk
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Eric van Lisdonk
En nu maar hopen dat ze met een Galaxy gebracht worden en hopelijk niet met zo'n civiele Antonov.
Ik heb begrepen dat er begin volgend jaar maar liefst 3000 Australiers naar Gilze komen. Dat kan nog wel eens leuke Australische kisten opleveren.
Greetz,
Eric
P.S. Staan de zoute pinda's in Het Vermaeck al klaar voor morgen??
Ik heb begrepen dat er begin volgend jaar maar liefst 3000 Australiers naar Gilze komen. Dat kan nog wel eens leuke Australische kisten opleveren.
Greetz,
Eric
P.S. Staan de zoute pinda's in Het Vermaeck al klaar voor morgen??
Ter info: er is reeds contact tussen GRAS en Gate2/Mid Point Brabant en zodra er meer informatie beschikbaar is zullen we die uiteraard delen.
Groeten,
Edwin
Groeten,
Edwin
jreijmer wrote:In december komt een Chinook-helicopter uit de VS en vier grote zeecontainers
Klinkt meer als een transport per schip als je het mij vraagt.Eric van Lisdonk wrote:En nu maar hopen dat ze met een Galaxy gebracht worden en hopelijk niet met zo'n civiele Antonov.
Erwin
Even nagevraagd en het gaat inderdaad om een transport per schip en vervolgens over de weg naar Rijen.
Zodra een datum beschikbaar is, laat ik die wel weten.
Groeten,
Edwin
Zodra een datum beschikbaar is, laat ik die wel weten.
Groeten,
Edwin
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Yes, het zou moeten gaan om een buiten dienst gestelde CH-47 van de US Army.
Groeten,
Edwin
Groeten,
Edwin
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Leuk, dan mag er wel een bezoekje geregeld gaan worden (Tip, haha)
Bedankt Edwin voor de info!
Bedankt Edwin voor de info!
De Chinook wordt in januari verwacht.
[ Post made via Mobile Device ]
De CH-47 Chinook helikopter staat ingepakt in de haven van Baltimore klaar om geladen te worden. Zij bijgaande foto! http://t.co/yKcXTG9u
Het laden van de CH-47 Chinook helikopter op de boot in Baltimore is vandaag gebeurd om 16.00 uur Nederlandse tijd.
De Chinook staat veilig geladen in de romp van de boot. De CH-47 helikopter is klaar voor de reis naar Nederland.
Via twitter kan je dit volgen + foto's @ChinookGroup
De Chinook staat veilig geladen in de romp van de boot. De CH-47 helikopter is klaar voor de reis naar Nederland.
Via twitter kan je dit volgen + foto's @ChinookGroup
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F1
- Subscriber Scramble: Jeroen van Reijmersdal
Schip is de Hoegh Trapeze welke net is vertrokken uit Baltimore. Geplande aankomst 18 januari in Amsterdam.
Jeroen
Jeroen
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
Is toch geen 1 april grap héh met die boot
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me